Oluen hintatarkkailua.

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Muistelisin lukeneeni jotain sellaista, että olutta ei olisi enää suotavaa käyttää valttina asiakkaiden houkutteluun entiseen malliin.

Miten tuollaista sitten oikeasti rajoitetaan ja minkälainen mainonta on kiellettyä, on ainakin mulle hämärän peitossa.

Muistaako kukaan tästä asiasta tarkemmin...

SamiJ

Well-known member
Wilpuri sanoi:
Muistelisin lukeneeni jotain sellaista, että olutta ei olisi enää suotavaa käyttää valttina asiakkaiden houkutteluun entiseen malliin.

Miten tuollaista sitten oikeasti rajoitetaan ja minkälainen mainonta on kiellettyä, on ainakin mulle hämärän peitossa.

Samaa olen muistaakseni kuullut. Koskee kai myös ravintoloita, joissakin lehtimainoksissahan tuota on ilmeisesti yritetty kiertää laittamalla "Sidukka 2e" tms. :rolleyes: :D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Wilpuri sanoi:

Onko tämä eri juttu, kuin se, kun aiottiin kieltää mäyristen yms kaupittelu halvemmalla mitä erillispullot?

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Taitaa olla suuntaus se, että 12-packien dumppauksesta siirrytään 24-tölkkilaatikoiden dumppaukseen. Pari vuotta menee, niin kuluttajan ostotottumus on muutettu ja samalla on saatu volyymeja kasvatettua.

5 vuoden päästä dumppaillaan jotain 2x5 litran peltitynnyripakettia 20 euron hintaan.

GeGe

Talvihorrostaja
Jyväskylän Keljon Taloustalosta:
Fosters 6-pack, 3,95€
Olihan sitä pakko ostaa yksi, kun halavalla sain :ahem:...ja vielä virallista formula-olutta :p

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Sam sanoi:
:eek!: :thumbfh:

Hetkinen ja vasta sitten siirryn ulkopuuhiin...
:thumbdown
Ei onnannut etäyhteys koneeseen, missä noiden kuvien pitäisi olla. En myöskään löytänyt kotikoneiden kovalevyiltä kuvia. Romppuarkistoa en jaksa käydä tänään kaivamaan.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Ensi viikolla Lidlissä Karjalan 12-pack 6,89/pkt, sis pantin, max 2 pkt/talous.

Kukahan perustaa "tänne kaikki Lidlin ostokset" -toikin?

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Harmi vain, että enää tällähetkellä vakio-ostoslistaani ei kuulu 12-pack olut, sen tilalle on vaihtunut 2 x 0,5 olut.