AJ
Well-known member
Ota huomisen oluet etukäteen!Micael sanoi:Otin kaljaa eilen, tänään ei maistu.
Ota huomisen oluet etukäteen!Micael sanoi:Otin kaljaa eilen, tänään ei maistu.
Pitää ostaa halvalla, niin voi juoda enämpi:ahem:AJ sanoi:Halpoi lavoi.
Siis,,,,, ei niinku takakäteen?AJ sanoi:Ota huomisen oluet etukäteen!![]()
Tuoppi kouraan ja olut ääntä kohti.Micael sanoi:Siis,,,,, ei niinku takakäteen?
Mulla on vasen ja oikea. Mitä ovat etukädet?AJ sanoi:Ota huomisen oluet etukäteen!![]()
Mutta,,, kun sä käskit ottaa olutta ja OLLA HILJAA!AJ sanoi:Tuoppi kouraan ja olut ääntä kohti.
Niin eli HILJENET OLUEN OTTAMISEN JÄLKEEN!!Micael sanoi:Mutta,,, kun sä käskit ottaa olutta ja OLLA HILJAA!
Niin. Vielä pitäisi selvittää, että onko kyseessä normi VR:n kuormalava vai kuorma-auton lava. :eek!:Il Tempo Gigante sanoi:Lavallinen olutta on kyllä aika iso määrä.
Mikä se toinen nimi taas tälle "lavalle" olikaan:doubtful: Itse ainaskin käytän sitä pahvipäällysteisestä 24-oluttölkin kokoelmasta.Il Tempo Gigante sanoi:Lavallinen olutta on kyllä aika iso määrä.
Saako hymistä, silleen niinku hiljaa hyräillä, lauleskella lirutella rivoja värssyjä jostain Stag Wars -trilogian hahmoista vaikka.AJ sanoi:Niin eli HILJENET OLUEN OTTAMISEN JÄLKEEN!!
Tee testi. Pyydä kaveria heittämään pallo sua kohti ja se käsi, jolla ensin tulee mieleen ottaa kiinni se pallo - se on etukäsi.Micael sanoi:Mulla on vasen ja oikea. Mitä ovat etukädet?
AHAA,,, pysäytin pullon , mutta olut jatkoi matkaansa. Onneksi ehdin aukaisemaan suuni.AJ sanoi:Tee testi. Pyydä kaveria heittämään pallo sua kohti ja se käsi, jolla ensin tulee mieleen ottaa kiinni se pallo - se on etukäsi.
Pullon?Micael sanoi:AHAA,,, pysäytin pullon , mutta olut jatkoi matkaansa. Onneksi ehdin aukaisemaan suuni.
Kuka tässä on eilisestä puhunut :doubtful:AJ sanoi:Pullon?Kuinkas monta sä oikein otitkaan eilen? :doubtful:
![]()
![]()
![]()
Hahmo Micael.kouvotsvoni sanoi:Kuka tässä on eilisestä puhunut :doubtful:
Miksi sinä sitten käskit eilisen Micaelia olemaan hiljaa ja ottamaan olutta?AJ sanoi:Hahmo Micael.
En minä tiedä, mikä niistä oli eilinen ja mikä huominen Micael, kun ne kaikki näyttää ihan samalta.kouvotsvoni sanoi:Miksi sinä sitten käskit eilisen Micaelia olemaan hiljaa ja ottamaan olutta?