Olympialaisten vapaan liveseuranta

mn97

Banned
Mitenkään ottamatta kantaa tuon videon hyvyyteen tai huonouteen, on todettava, että tuolla käyttämälläsi logiikalla sulla tai kenellä tahansa muulla on varaa arvostella Teemua tai Jaria positiivisesti tai negatiivisesti vain jos kykenee urheilullisesti vastaaviin saavutuksiin kuin he.
Pitää paikkansa.

Negatiivinen arvostelu on oikeutettua vain, jos pystyy itse vähintään samanlaiseen uraan. Tottakai voi arvostella, mutta minä en ota vakavasti sellaista arvostelua.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Minä kun niin olisin halunnut Arhinmäestä tykätä, mutta kun se on perkele vähän tyhmä.

Saatana.
Sama juttu. Mutta muistettava on, että Suomessa on kaksi ministerinsalkkua joihin aina nimitetään tollot. Kulttuuriministeri ja puolustusministeri. Vanhalla perinteellä puolustusministerillä ei ole mitään virkaa, sillä ne päätökset tekevät kuitenkin muut ihmiset, ja kulttuuriministeriksi laitetaan aina joku vähän epävarma omaa egoaan pönkitävä pelleilijä. Kuten Tanja Karpela. Ehdottomasti hallituksen heikoimmat lenkit. Kulttuuriministerin lausumiset vastaavat ihan totuttua tasoa. Ei draamaa tässä.

Örfil

Guest
Minä kun niin olisin halunnut Arhinmäestä tykätä, mutta kun se on perkele vähän tyhmä.

Saatana.
Älä suotta harmittele. Meillä ainakin oli hauskaa tänä aamuna lukea lehdestä Arhiksen tempuista. Aamukahvikin maistui tavallista paremmalta :D

Arhis on kieltämättä jopa hellyttävällä tavalla tyhmän höperö sateenkaarikaulahuiveineen ja näyttelemällä näytellyssä ministerijähmeydessään :)

SamiJ

Well-known member
Sama juttu. Mutta muistettava on, että Suomessa on kaksi ministerinsalkkua joihin aina nimitetään tollot. Kulttuuriministeri ja puolustusministeri. Vanhalla perinteellä puolustusministerillä ei ole mitään virkaa, sillä ne päätökset tekevät kuitenkin muut ihmiset, ja kulttuuriministeriksi laitetaan aina joku vähän epävarma omaa egoaan pönkitävä pelleilijä. Kuten Tanja Karpela. Ehdottomasti hallituksen heikoimmat lenkit. Kulttuuriministerin lausumiset vastaavat ihan totuttua tasoa. Ei draamaa tässä.
Ulkoministerin salkku ja Ike Kanerva...

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Mitäs sitä televisiosta oikein katsottiin ennen kuin olympialaiset alkoivat? Kämppä ja koko elämä tuntuu oudon tyhjältä, kun talvinen urheiluilottelu ei pauhaa koko päivää taustalla. Ikävä Kaj Kunnasta.

Helmetti

pikkunen poni
Mitäs sitä televisiosta oikein katsottiin ennen kuin olympialaiset alkoivat? Kämppä ja koko elämä tuntuu oudon tyhjältä, kun talvinen urheiluilottelu ei pauhaa koko päivää taustalla. Ikävä Kaj Kunnasta.
Formuloita, sillon kun ne vielä telkkarissa oli.
Ei ole enää joten turha kapistus on telkkari taas.