Onko pellepaini urheilua?

Onko Wrestling (/showpaini) urheilua?


  • Äänestäjiä yhteensä
    70

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Loistavaa!!!
Mitalit on samalla ns. menestyspaino menestyneille urheilijoille/näyttelijöille.
Niin on! Olisi Lancekin joutunut polkemaan ihan tosissaan, jos olis toi sääntö ollut hänen huippuvuosinaan voimassa. Nythän se polki vain yhdellä kiveksellä.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Nyt kun miettii, niin painishowt ovat oikeastaan aika lähellä urheiluelokuvia. Tai mä ainakin henkilökohtaisesti suhtaudun näihin kahteen vähän samalla tavalla. Tosin katson mieluummin urheiluaiheisen elokuvan kuin näytellyn painiottelun.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Minusta urheiluun ei välttämättä kuulu kilpailu. Siksi on termi kuntourheilu.
Mä kyllä niputtaisin sen termin alle kuntoilijoille suunnatut kilpailut.. Esim. minä itse olen kuntourheilija, koska kuntoilen, mutta osallistun myös lisenssivapaisiin kilpailuihin ja treenaan niihin. Mikäli ei kilpaile, eikä harjoittele mihinkään kilpailuun, on pelkästään kuntoilija.

Toki varsin moni kuntoilija on kuntourheilija, koska useat pitävät tavoitteenaan jotain maratonia, massahiihtoa tai muuta vastaavaa kuntoilijoille suunnattua urheilutapahtumaa.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä kyllä niputtaisin sen termin alle kuntoilijoille suunnatut kilpailut.. Esim. minä itse olen kuntourheilija, koska kuntoilen, mutta osallistun myös lisenssivapaisiin kilpailuihin ja treenaan niihin. Mikäli ei kilpaile, eikä harjoittele mihinkään kilpailuun, on pelkästään kuntoilija.

Toki varsin moni kuntoilija on kuntourheilija, koska useat pitävät tavoitteenaan jotain maratonia, massahiihtoa tai muuta vastaavaa kuntoilijoille suunnattua urheilutapahtumaa.
Peesailen. Kilpaurheilija on sitten jo semmonen, joka pärjää valtakunnallisella tai ainakin maakuntatasolla.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tää on nyt off topic, mutta sanasta urheilu mulle tulee mielikuva, että joku yrittää olla kauheen urhea, mutta ei siinä oikeen onnistu, vaan päinvastoin nolaa itsensä totaalisesti.
Eli jos joku vaikkapa karting-radalla ajaa kolarin niin, että murskaa useamman kylkiluunsa, mutta ottaa tämän jälkeen buranaa, tiukan paukun ja vetää keikan vihalla läpi, kuuluu ehdottomasti asiaan kysäistä kyseiseltä hahmolta:"Mitä vittua sä oikeen urheilet siinä?"
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Showpaini ei ole urheilua, vaika taitoa vaativaa ja fyysistä onkin. Onko ojankaivuu lapiolla urheilua?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Showpaini ei ole urheilua, vaika taitoa vaativaa ja fyysistä onkin. Onko ojankaivuu lapiolla urheilua?
Ei. Se on viihdettä.

Odotetaan nyt vaan rauhassa näiden urheilija-asiantuntijoiden kommentteja. Esmes Jaskues ja yspi...;) Muuten kuluu näppäimistö turhaan.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Nonniin...väärinhän se mun arvaus meni....:(
Nii just.. katos kun asiantuntijat ei arvaa, ne tietää :ahem:

Välikaton villottajaa osaa oikeastikin arvostaa kun talven paukkupakkasilla pysyy lämpö tönössä sisällä. Ja halonhaakkaajaakin, kun on klapeja lyödä pesään jotta rokasta kypsyy herneetkin..
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Showpaini ei ole urheilua, vaika taitoa vaativaa ja fyysistä onkin. Onko ojankaivuu lapiolla urheilua?
Jos siitä järjestetään kilpailut, jossa pärjää vähintään maakuntatasolla, niin se on kilpaurheilua jo!
 
Ylös