Puupää
Señor Member
Loistavaa!!!
Mitalit on samalla ns. menestyspaino menestyneille urheilijoille/näyttelijöille.
Mitalit on samalla ns. menestyspaino menestyneille urheilijoille/näyttelijöille.
Niin on! Olisi Lancekin joutunut polkemaan ihan tosissaan, jos olis toi sääntö ollut hänen huippuvuosinaan voimassa. Nythän se polki vain yhdellä kiveksellä.Loistavaa!!!
Minusta urheiluun ei välttämättä kuulu kilpailu. Siksi on termi kuntourheilu.Urheiluun siis kuuluu olennaisesti kilpailu. Urheilu ilman kilpailua on kuntoilua.
Mä kyllä niputtaisin sen termin alle kuntoilijoille suunnatut kilpailut.. Esim. minä itse olen kuntourheilija, koska kuntoilen, mutta osallistun myös lisenssivapaisiin kilpailuihin ja treenaan niihin. Mikäli ei kilpaile, eikä harjoittele mihinkään kilpailuun, on pelkästään kuntoilija.Minusta urheiluun ei välttämättä kuulu kilpailu. Siksi on termi kuntourheilu.
Peesailen. Kilpaurheilija on sitten jo semmonen, joka pärjää valtakunnallisella tai ainakin maakuntatasolla.Mä kyllä niputtaisin sen termin alle kuntoilijoille suunnatut kilpailut.. Esim. minä itse olen kuntourheilija, koska kuntoilen, mutta osallistun myös lisenssivapaisiin kilpailuihin ja treenaan niihin. Mikäli ei kilpaile, eikä harjoittele mihinkään kilpailuun, on pelkästään kuntoilija.
Toki varsin moni kuntoilija on kuntourheilija, koska useat pitävät tavoitteenaan jotain maratonia, massahiihtoa tai muuta vastaavaa kuntoilijoille suunnattua urheilutapahtumaa.
Mikä se urheilija sitten on?Peesailen. Kilpaurheilija on sitten jo semmonen, joka pärjää valtakunnallisella tai ainakin maakuntatasolla.
Jacques?!Mikä se urheilija sitten on?
Juurikin noin. Ei moni marjanpoimija moiseen kykene. :thumbup:Vaikka liikkeet on feikkejä, on niiden suorittaminen silkkaa urheilua.
Kykenee kykenee. Muttei enää välttämättä puolukkaan.Juurikin noin. Ei moni marjanpoimija moiseen kykene. :thumbup:
Ei. Se on viihdettä.Showpaini ei ole urheilua, vaika taitoa vaativaa ja fyysistä onkin. Onko ojankaivuu lapiolla urheilua?
Tottakai, kuten myös halonhakkuu ja välikaton villottaminen..Onko ojankaivuu lapiolla urheilua?
Nii just.. katos kun asiantuntijat ei arvaa, ne tietää :ahem:Nonniin...väärinhän se mun arvaus meni....
Jos siitä järjestetään kilpailut, jossa pärjää vähintään maakuntatasolla, niin se on kilpaurheilua jo!Showpaini ei ole urheilua, vaika taitoa vaativaa ja fyysistä onkin. Onko ojankaivuu lapiolla urheilua?
Näin on. :ahem:Nii just.. katos kun asiantuntijat ei arvaa, ne tietää :ahem:
.
Jos ei pärjää, niin sitten kyseessä on...pellelaji?!Archie
Jos siitä järjestetään kilpailut, jossa pärjää vähintään maakuntatasolla, niin se on kilpaurheilua jo!