Onko pellepaini urheilua?

Onko Wrestling (/showpaini) urheilua?


  • Äänestäjiä yhteensä
    70

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Se käy, kyseessähän on urheilun näyttelemistä, ei itse urheilua. Eihän lakimiestä esittävä näyttelijäkään ole lakimies ;)
Vaikka luultavasti ainakin jenkkilässä suosituissa sarjoissa lakimiestä näyttelevät saavat varmasti paljon lakimies-työtarjouksia tosielämässäkin. :rolleyes:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24234
Sijainti
lappeen Ranta
Oon joskus nähnyt televisiosta tommosen wrestlinkipätkän missä toinen painija juoksee edestakaisin niiden reunaköysien väliä ja sit jossain vaiheessa se toinen laittaa käden eteen ja edestakaisin juossut mätkähtää selälleen ja se on sit: "ooooooo, that gotta hurt!" ja se käden teen laittanut heppu uhoaa yleisölle.

Sitä vaan, että mitä jos se toinen lopettaisikin sen edestakaisin juoksemisen yhtäkkiä niin olisiko se jonkin wrestlinkisäännön vastaista vai ei. Eli pitääkö sen juoksijan jossain vaiheessa juosta päin sen toisen painijan kättä tai tulee penalttia sääntörikkomuksesta vai mistä oikein on kyse?
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Oon joskus nähnyt televisiosta tommosen wrestlinkipätkän missä toinen painija juoksee edestakaisin niiden reunaköysien väliä ja sit jossain vaiheessa se toinen laittaa käden eteen ja edestakaisin juossut mätkähtää selälleen ja se on sit: "ooooooo, that gotta hurt!" ja se käden teen laittanut heppu uhoaa yleisölle.
Sirkuksen idea on tarjota sadistiselle roskasakille katharsista.

Sitä vaan, että mitä jos se toinen lopettaisikin sen edestakaisin juoksemisen yhtäkkiä niin olisiko se jonkin wrestlinkisäännön vastaista vai ei. Eli pitääkö sen juoksijan jossain vaiheessa juosta päin sen toisen painijan kättä tai tulee penalttia sääntörikkomuksesta vai mistä oikein on kyse?
Silloin ei toimi pellepainin idean mukaan eikä tarjoa yleisölle sitä mitä se haluaa. Ura ei urkene.
 
Ylös