Onko pellepaini urheilua?

Onko Wrestling (/showpaini) urheilua?


  • Äänestäjiä yhteensä
    70

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Heh, miksi ne aina, kun vähän tuupataan, syöksyy juosten päin niitä naruköysiä, kääntyy just ennen selin, ja ottaa kimmokkeen naruista ja juoksee toisen nyrkkiin? Itsehän en juoksis lain.
Kyllähän painijat kilpailevat kehässä, kilpailuviettisiä elukoita hekin ovat, ja koko ajan takoo päässä että "nytpä vedän paremmin kuin tuo toinen". Jos jatkuvasti näytät kasalta paskaa vastustajasi vierellä, voit olla varma ettei tie ylemmäs aukene. Mutta nyt päästiin jo melkein Titanicin kannelle näissä vesissä, jos urheilu ja kilpaurheilu ovat sama asia (eli esim. kuntopyörä ei ole urheilua eikä kilpaurheilua, mutta F1 on) ja laji tarvitsee kilpailua paremmuudesta ollakseen urheilua, niin onko wrestling sittenkin urheilua? Se on fyysistä, ja siinäkin on kilpailullinen tavoite: maalin tai vastaavan sijasta tavoitellaan kilpaa yleisön suosiota.

:eek!:

Valista meitä Roy Hogdson!
Ei se wrestling tosiaan edelleenkään ole urheilua! :D Se on näytelmäviihdettä.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ei se wrestling tosiaan edelleenkään ole urheilua! :D Se on näytelmäviihdettä.
Wrsetlingiä vois moottoripuolelta verrata vaikka siihen, kun kaverit keulii näytösajoissa moottoripyörillään, polttaa kumia, ja hyppää palavien autonromujen yli.

:thumbup:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Ei se wrestling tosiaan edelleenkään ole urheilua! :D Se on näytelmäviihdettä.
Urheilukin voi olla viihdetta, ja kylla noiden tekemat temput on vaikeudeltaan samaan suuntaan esim. joidenkin jumppapellejen tekemiin permantotemppuihin, joten olen siispa voimakkaasti taasen eri mielta...

Jos rehellisesti ja opjektiivisesti tuota urheilun maaritelmaa tutkailee ja jos on seurannut edes hetkisen pellepainia, niin urheiluahan se on, vaikkakin ehka kornia sellaista...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Urheilukin voi olla viihdetta, ja kylla noiden tekemat temput on vaikeudeltaan samaan suuntaan esim. joidenkin jumppapellejen tekemiin permantotemppuihin, joten olen siispa voimakkaasti taasen eri mielta...

Jos rehellisesti ja opjektiivisesti tuota urheilun maaritelmaa tutkailee ja jos on seurannut edes hetkisen pellepainia, niin urheiluahan se on, vaikkakin ehka kornia sellaista...
Toisaalta, jos pollin tulosta katsotaan, niin taidat olla väärässä. ;) :ahem:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Urheilukin voi olla viihdetta, ja kylla noiden tekemat temput on vaikeudeltaan samaan suuntaan esim. joidenkin jumppapellejen tekemiin permantotemppuihin, joten olen siispa voimakkaasti taasen eri mielta...

Jos rehellisesti ja opjektiivisesti tuota urheilun maaritelmaa tutkailee ja jos on seurannut edes hetkisen pellepainia, niin urheiluahan se on, vaikkakin ehka kornia sellaista...
Maailmassa on paljon vaarallisia ja taitoa vaativia asioita jotka eivät ole urheilua.

Tuo youtubesta löytämäsi urheilun määritelmä ei ole mikään virallinen tai ainoa oikea. Yhtä hyvin minä voisin kirjoittaa omat määritelmäni urheilulle. Pellepaini ei taatusti kriteerien sisään mahtuisi.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
No täällähän pollit ovat tasoa "Onko kouvovotsvonin parta seksikäs? Runar ja Kyllikki/Ei mitään vitun mitaleita/Jacques"

EN HYVÄKSY TAPPIOTA!
Ei sun tartte mielibideetäs muuttaa vaikka forumin rahvaan enemmistö onkin eri mieltä. Monessa asiassa kannattaa siinä kohden taputtaa itteensä selkään ja onnitella kuuluvasti. ONNeks OLkoon! Näin minä teen. Lavat pysyy irtonaisina. Helppo heittää tuulimyllyä snagaridebateissa.
 
Ylös