Onko pellepaini urheilua?

Onko Wrestling (/showpaini) urheilua?


  • Äänestäjiä yhteensä
    70

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Saattaa olla, että avaan Pandoran lippaan, mutta menköön nyt. Ernestin luettelemat lajit ovat kaikki vaarallisia. No ei ehkä autourheilu kuitenkaan, yleensä.
Oli se autourheilukin silloin, kun tuo on lausuttu (varmaankin, sitaatille ei ole varmaa lähdettä).
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mä aloitan:
- öllistely (poislukien kilpaöllistely)
Kyllä mä pidän öllistelyä kovien miesten ja herkkien naisten lajina, mun mielestä jo ihan tavallinen öllistely on urheilua, kilpaöllistely on sitten jo ihan ammattilaisten touhua.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Tämän olisi ehkä voinut pudottaa tännekin, mutta tähänkin aiheeseen liittyen: pläräsin eilen tv-kanavien ohjelmatarjontaa kaukosäätimellä ja huomasin, että Urheilukanavalta tuli Rakkauden EM-kisat. Nimi ei sinällään vielä herättänyt kiinnostustani, mutta kun kuvassa kyynelehti viiksekäs, pyknikkorakenteinen mieshenkilö, katsoin ohjelmatietoja vähän tarkemmin. Siellä menikin Rekkakuskien EM-kisat.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Voi olla että sotkenkin. En tiedä kuinka syvälle pitää sukeltaa että muuttuu syvänmerensukellukseksi. Olen kuitenkin ollut siinä uskossa, että laitesukellusta tehdään ainkin jonkin verran ei-kilpailullisella pohjalla, vain harrastuksen vuoksi.
Tottakai harrastetaan. (Herran pieksut miten tää voi olla näin vaikee asia muka) Jokapojan laitesukellus raapaisee kuitenkin vain pintaan. Jo 40m jälkeen tavallista paineilmaa hengittävä sukeltaja alkaa tuntea happimyrkytyksen oireita, joten siitä alaspäin homma meneekin vähän mutkikkaammaksi. Ja ammattimaiseksi.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
^Melissa sanoi:
Voi olla että sotkenkin. En tiedä kuinka syvälle pitää sukeltaa että muuttuu syvänmerensukellukseksi. Olen kuitenkin ollut siinä uskossa, että laitesukellusta tehdään ainkin jonkin verran ei-kilpailullisella pohjalla, vain harrastuksen vuoksi.
Tottakai harrastetaan. (Herran pieksut miten tää voi olla näin vaikee asia muka) Jokapojan laitesukellus raapaisee kuitenkin vain pintaan. Jo 40m jälkeen tavallista paineilmaa hengittävä sukeltaja alkaa tuntea happimyrkytyksen oireita, joten siitä alaspäin homma meneekin vähän mutkikkaammaksi. Ja ammattimaiseksi.
Ei tää tän vaikeampi ollut. :eek: Pahoittelen että jouduit tuhlaamaan minuun kokonaista kolme postausta. Kiitos, I stand corrected.

Vuorikiipeily on silti urheilua.
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ei tää tän vaikeampi ollut. :eek: Pahoittelen että jouduit tuhlaamaan minuun kokonaista kolme postausta. Kiitos, I stand corrected.

Vuorikiipeily on silti urheilua.
mun mielestä se oli hyvin sanottu, että vuorikiipeily on vuorikiipeilyä.
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Urheilun ja pellepainin viisi eroa:
1.Urheilussa ei ole sovittua lopputulosta, kuten pellepainissa.
2.Urheiussa ei ole näytteliöitä, kuten pellepainissa.
3.Urheilussa ei ole käsikirjoitusta, kuten pellepainissa.
4.Urheilusta voi lyödä vetoa, toisin kuin pellepainissa. (En ole varma)
5.Urheiussa ei pyritä satuttamaan toista mahdollisimman paljon, toisin kuin pellepainissa.

PILKKU, PISTE JA HUUTOMERKKI!
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
Urheilun ja pellepainin viisi eroa:
1.Urheilussa ei ole sovittua lopputulosta, kuten pellepainissa.
2.Urheiussa ei ole näytteliöitä, kuten pellepainissa.
3.Urheilussa ei ole käsikirjoitusta, kuten pellepainissa.
4.Urheilusta voi lyödä vetoa, toisin kuin pellepainissa. (En ole varma)
5.Urheiussa ei pyritä satuttamaan toista mahdollisimman paljon, toisin kuin pellepainissa.

PILKKU, PISTE JA HUUTOMERKKI!
1. True
2. True
3. True
4. True
5. Entä nyrkkeily?
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Ei helvetti taa on jo kornia.....

Jos itse ajan kuntofillarilla himassa tai missa tahansa, niin mielestani olen harrastanut URHEILUA, miks helvetissa siita pitaa tehda joku kilpailu tai muu perkeleen suoritus.
Ihan saatanan kornia tama jankuttaminen raka poskella ja numero rinnassa meiningista.... :nope::nope::nope::nope:

Vittu ma en jaksa tata jarnaa, oli vaan pakko sanoa... :eek:
 
Ylös