Onko sinulla kotiasiat kunnossa?

Kotiasiat kunnossa

• No tottahan toki! :)

Äänet: 24 63,2%
  • AIVAN PÄIN HELVETTIÄ! EN KESTÄ ENÄÄ!

Äänet: 14 36,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    38

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Umm, semmonen kamala ajatus tuli, että joku (vajakki) vois tulkita, että naljailen jps:n isän tapauksessa. Ei ole siis tarkoitus se. Ihan niin vakavilla asioilla ei nyt leikitellä.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
MUTTA ETTEPÄ TIEDÄKÄÄN KELLE NALJAILEN! EHKÄ JUURI SULLE!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mikäs tässä. Kissat nukkuu ja nojatuoli ties miksi ympäri käännetty juhannuksena. Hikiki.

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Vähä on leveellä haitari näissä vaihtoehdoissa. Valitsin tilannetta tasoittavan helvetin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Umm, semmonen kamala ajatus tuli, että joku (vajakki) vois tulkita, että naljailen jps:n isän tapauksessa. Ei ole siis tarkoitus se. Ihan niin vakavilla asioilla ei nyt leikitellä.
Ei mulle tuollainen tullut kyllä mieleen lainkaan. Aamulla kun soitin sille, niin kyselin etteikö olisi järkevämpää tapaa reissua viettää ja helikopteriajelulle päästäkseen ei ole pakko hommata sydäriä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Kaikenlaiset asiat on vuorollaan menneet vähän huonommin, mutta koti on aina ollut parhaasta päästä. :thumbup: Se pitää ihmeesti pystyssä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei mulle tuollainen tullut kyllä mieleen lainkaan. Aamulla kun soitin sille, niin kyselin etteikö olisi järkevämpää tapaa reissua viettää ja helikopteriajelulle päästäkseen ei ole pakko hommata sydäriä.
Semmonenkin kamala ajatus tuli, että luulit minun kutsuvan sinua vajakiksi. Näin ei kuitenkaan ollut. :eek: