Olen saanut kapakassa tingattua itselleni pari kertaa ilmaisen tuopin:eek!: :eek!: :ahem: :thumbup:jps sanoi:Riippuu sekä tuotteesta (ruokakaupassa ei viitsi, alkossa ei hyödytä) että omaista fiiliksistä. Joskus 90-luvun alussa, löin kaverin kanssa vetoa, että olut tuopin hinnasta onnistuu tinkimään kapakassa (nykyään lienee helpompaa), kaveri lupasi tarjota koko illan jos onnistuu, niin olihan sen pakko onnistua.
Sam pummattua ja tingattua on eri asia. Tinkiminen tehdään myyjältä, pummaaminen muilta asiakkailta.Sam sanoi:Olen saanut kapakassa tingattua itselleni pari kertaa ilmaisen tuopin:eek!: :eek!: :ahem: :thumbup:
Nuo tarjosi myyjä:doubtful:jps sanoi:Sam pummattua ja tingattua on eri asia. Tinkiminen tehdään myyjältä, pummaaminen muilta asiakkailta.
Tarjoat aluksi selvästi vähemmän kuin minkä uskot menevän läpi. Sitten lähdetään hivuttamaan ylöspäin ja jatkuvasti haetaan vastatarjousta, ei se niin vaikeata ole.ettelbruck sanoi:
Autoa saati asuntoa ostettaessa oon koittanu tingata mutta vähän on olo että olis pitäny olla vielä tiukempi.
Olen ymmärtänyt, että nettohinnoittelevissa kaupoissa palvelu ei vastaa muiden tasoa.Ace17 sanoi:Ostan vain kaupoista, joissa käytetään nettohinnoittelua. Lisäksi haluan maksaa palvelusta!
Emmä asiasta mitään tiedä, kunhan yritän herätellä jarnaa. :wink:Sam sanoi:Olen ymmärtänyt, että nettohinnoittelevissa kaupoissa palvelu ei vastaa muiden tasoa.
Ei tuommoista pidä ääneen sanoa, peeloAce17 sanoi:Emmä asiasta mitään tiedä, kunhan yritän herätellä jarnaa. :wink: