Onnistuneita ja epäonnistuneita nimimerkin vaihdoksia

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Tulipas tässä vain mieleeni, että joitain täällä kirjoittelevia hahmoja ajattelee edelleen vanhan nimimerkin perusteella..

esim Puupää = Mutku ja Racer X = Jussi. Kyseiset hahmot eivät ilmeisesti tajua, että vanha nick oli paljon parempi ja minä en ainakaan suostu ajattelemaan heitä uudella nimimerkillään.

Ehkä onnistunein nimimerkinvaihdos on ollut Puolipöhköllä. Muistaakseni hänen vanha nimimerkkinsä oli jokin kirjainnumero-yhdistelmä, jota ei ikinä muistanut. Oli varsin hyvä että hän vaihtoi nickinsä.

Neutraalina nimimerkin vaihdoksena sanoisin Moen. Jones oli about yhtä hyvä nimimerkki, mutta kyllä ainakin nykyään miellän Moen Moeksi enkä Jonekseksi
Näiden kohtien osalta olen Tsäggin kanssa täysin samaa mieltä. Puupää sekä Racer X ovat jotenkin pakotetun oloisia nimimerkkejä. Eivät tule juurtumaan, sanokaa mun sanoneen!

Teukan osalta en osaa sanoa juuta enkä jaata, kaikki hahmon tempaukset forumilaisten arvosteluja lukuunottamatta ovat menneet aikalailla ohi.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
esim Puupää = Mutku ja Racer X = Jussi. Kyseiset hahmot eivät ilmeisesti tajua, että vanha nick oli paljon parempi ja minä en ainakaan suostu ajattelemaan heitä uudella nimimerkillään.
Sun ON suostuttava!

No, kyllä mäkin sua aina välillä juhnina vielä pidän...
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Ajattelin vaihtaa nimen muotoon "James Huntti". Oisko selvempi.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mun mielestä nimimerkit Korma ja Mälvä voisivat ottaa vanhat nimensä takaisin, kun mulla ei ole hajuakaan ketä ne nykyään on.

Niin ja samoin Letku-Lasse.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olgan ehdottama hörp paras tähän astisista:D

Tosin en aio hyvää vaihtaa.. Johan tämä ollut käytössä apaut 13 vuotta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ajattelin vaihtaa nimen muotoon "James Huntti". Oisko selvempi.
No sitten sulla pitäisi olla vähintään 5 naista yhtäaikaisesti kierrossa kokoajan. J.Hunt ei vielä tuo niin paljon haasteita omaan käyttäytymiseen. Ihan niinkuin munkaan ei tartte pitää lökäpöksyjä ja kusta housuun, koska voin myös käyttää punaista pipoa lailla Cousteaun tai polkea pyörää lailla Anquetilin (niinkuin teenkin).
 

Örfil

Guest
Jokaisella on oma syynsä vaihtaa nikkiä. Joka toisella ei.

Ensinnäkin nikki "Stig Malm" ei kuvaisi minua ja toiseksi nikillä pitää olla joku kosketus arkielämään. "Jussi" oli jo ihan pihalla.
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Archie on ilmestynyt jostakin, mutta postauksia on jo sen verran, että ei tyhjästä. Enkä saa mieleeni vanhaa merkkiä.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Itselle ei ole periaatteessa väliä vaihtaako nimierkkiä vai ei (olenhan itsekin tehnyt niin). Mutta löytyy kuitenkin sellaisia nimiä jotka olivat parempia ennen vaihdosta. En rupea erittelemään niitä, mutta vinkiksi sanonpa että ne on jo mainittu tässä toikissa.
 
Ylös