Onnistuneita ja epäonnistuneita nimimerkin vaihdoksia

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
No vaihtaako nimi erkkiä? Vai eikö nimismiestä pahenna?

Miksi muuten vaihdoit nimimerkkiä?
Vaihtaa. Ei.

Tuohon on itseasiassa aika monta syytä. Vois mainita vaikka seuraavat, koska edellinen nikki oli
aa) väliaikainen
kee) liian pitkä
pee) liian vaikea kirjoitettava monelle
tee) nykyistä huonompi

Niin ja koska nikin vaihtaminen oli mahdollista. Ei moista tilaisuutta voinut siis jättää käyttämättä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24237
Sijainti
lappeen Ranta
Ja meidän isä olisi luetellut nimen perään urheiluseuran, jossa ko. henkilö urheilee. Siitä tuli minullekin tapa, että muistan melkoisen määrän urheiluseuroja paikkakunnan nimen tai urheilijan perusteella.
Minen muista kuin Kyröskosken Pärskeen ja Vetelin Kuivat. Eikä niitäkään taida oikeesti olla olemassa.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Edellinen nimimerkkini oli (edit eipäs ollutkaan vaan kakkosnikki). Sitten sain yks ilta aivopierun ja päähän välähti Zaikom. Kun googelillakaan ei löytynyt sitä, se oli menoa.
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Minkä takia tyypit ylipäätänsä vaihtavaa nikkinsä? Yleensä vielä huonompaan suuntaan.
Olin aiemmin IJV, nykyisin geiloord. Moni tuntee mut paremmin nimellä geiloord, kanavalta siis, joten siksi vaihto. Rekkasin siis forumille ennen kanavalla pyörimistä ja siksi vaihdoin. Omasta mielestäni geiloord on ainakin mieleenpainuvampi nimimerkki kuin IJV.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Olin aiemmin IJV, nykyisin geiloord. Moni tuntee mut paremmin nimellä geiloord, kanavalta siis, joten siksi vaihto. Rekkasin siis forumille ennen kanavalla pyörimistä ja siksi vaihdoin. Omasta mielestäni geiloord on ainakin mieleenpainuvampi nimimerkki kuin IJV.
Onks tuo niinku "gay lord" lausuttuna?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16918
Olin ennen Joni15 mutta kun ikää alkoi tulla enemmän rekattuani niin sain numerot pois. Muistaakseni Jonkki halus mun nimimerkin käyttöön mutta ehin ensin. :D
 

Örfil

Guest
Hangon Hyrskyt, Hangö BollKlubb ja Lappohjan Kunto!
Lähdettiin siviiliin Lappohjasta -83 ja matkalla yksi meistä vietiin jo putkaan. Loppumatkasta on vain sekavia muistikuvia ja aamulla heräsin Hlinnasta ammattikoulun naistenasuntolasta yhden lyylin kainalosta. Kihlattu odotti turhaan kotona Parolassa. :nope:
 
Ylös