Lancer
Realisti
Parempi kuin sun sentäänKyllä, onhan tuo Voorheesta parempi, mutta siltikin aika HMV.
Parempi kuin sun sentäänKyllä, onhan tuo Voorheesta parempi, mutta siltikin aika HMV.
Mä suunnittelin tän ihan tarkoituksellisesti. Parempi lopettaa huipulla. :wink:Lancerin nimimerkin vaihdos oli aika onnistunut. En pitänyt Jason Voorhess nimestä.
En ole, onko se joku erotiikkalehti?Ette ole lukeneet Tex Willeriä...?:doubtful:
Vaihtaa. Ei.No vaihtaako nimi erkkiä? Vai eikö nimismiestä pahenna?
Miksi muuten vaihdoit nimimerkkiä?
Minen muista kuin Kyröskosken Pärskeen ja Vetelin Kuivat. Eikä niitäkään taida oikeesti olla olemassa.Ja meidän isä olisi luetellut nimen perään urheiluseuran, jossa ko. henkilö urheilee. Siitä tuli minullekin tapa, että muistan melkoisen määrän urheiluseuroja paikkakunnan nimen tai urheilijan perusteella.
Oliko Milkman edellinen?Edellinen nimimerkkini oli (edit eipäs ollutkaan vaan kakkosnikki). Sitten sain yks ilta aivopierun ja päähän välähti Zaikom. Kun googelillakaan ei löytynyt sitä, se oli menoa.
Voi olla, olen jo unohtanut. Tosin en muista monesko nikki se sitten oli.Oliko Milkman edellinen?
Mulla tulee jostain syystä mieleen alla olevan kaltainen tilanne:Edellinen nimimerkkini oli (edit eipäs ollutkaan vaan kakkosnikki). Sitten sain yks ilta aivopierun ja päähän välähti Zaikom. Kun googelillakaan ei löytynyt sitä, se oli menoa.
Huomasitko muuten, että kukaan ei enää epäillyt sinua Stig Helmeriksi nimimerkin vaihdoksen jälkeen?Mä suunnittelin tän ihan tarkoituksellisesti. Parempi lopettaa huipulla. :wink:
Eikös se ollut Jakopä...?:idea:Oliko Milkman edellinen?
Olin aiemmin IJV, nykyisin geiloord. Moni tuntee mut paremmin nimellä geiloord, kanavalta siis, joten siksi vaihto. Rekkasin siis forumille ennen kanavalla pyörimistä ja siksi vaihdoin. Omasta mielestäni geiloord on ainakin mieleenpainuvampi nimimerkki kuin IJV.Minkä takia tyypit ylipäätänsä vaihtavaa nikkinsä? Yleensä vielä huonompaan suuntaan.
Onks tuo niinku "gay lord" lausuttuna?Olin aiemmin IJV, nykyisin geiloord. Moni tuntee mut paremmin nimellä geiloord, kanavalta siis, joten siksi vaihto. Rekkasin siis forumille ennen kanavalla pyörimistä ja siksi vaihdoin. Omasta mielestäni geiloord on ainakin mieleenpainuvampi nimimerkki kuin IJV.
Lähdettiin siviiliin Lappohjasta -83 ja matkalla yksi meistä vietiin jo putkaan. Loppumatkasta on vain sekavia muistikuvia ja aamulla heräsin Hlinnasta ammattikoulun naistenasuntolasta yhden lyylin kainalosta. Kihlattu odotti turhaan kotona Parolassa. :nope:Hangon Hyrskyt, Hangö BollKlubb ja Lappohjan Kunto!
Oot siis Jone Nikula? :doubtful:Joni ja Jone olivat yksi syy, miksi halusin muuttaa minimerkkiäni.