Onnistuneita ja epäonnistuneita nimimerkin vaihdoksia

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Esitänpäs jatkokysymyksen.. Onko olemassa nimimerkkiä, joka sopisi minulle paremmin kuin Jacques?
Pidä nyt vaan tuo Jacques. Siitäkin huolimatta, että se on vaikea kirjoittaa, kun ei aina muista, montako kuuta ja seetä siinä on ja missä järjestyksessä. Siksipä käytänkin muotoa Jakkeus.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mä en muuten tienny, että se on kakkosnick enkä myöskään osaa varmuudella sanoa kuka se on :eek:

Kouvo? :doubtful:

Olen kyllä.. Siis letva. Ei ole kait pahennusta aiheuttanut. Ei minua ainakaan kaikenmaailman "Kikkomiehen kastike" tai "What is this?"-tyyppiset kaksoisnikit ole haitanneet, eri asia jos ruvetaan niillä huutelemaan hävyttömyyksiä ja pahennusta.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Poistaisin ^:n jos jaksaisin. Sen kanssa tulee aina jotenkin niin teini olo, eikä f1racing.nettiä kuitenkaan muista enää kukaan.

Vaan lieneekö nimimerkin vaihtokin vip-ominaisuus?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olen kyllä.. Siis letva. Ei ole kait pahennusta aiheuttanut. Ei minua ainakaan kaikenmaailman "Kikkomiehen kastike" tai "What is this?"-tyyppiset kaksoisnikit ole haitanneet, eri asia jos ruvetaan niillä huutelemaan hävyttömyyksiä ja pahennusta.
Ei se ainakaan mua ole haitannut, kuten sanoin, enhän mä edes huomannu, että se on kakkosnick :rolleyes:
 
Ylös