D unohtui.Ostaisin, mikäli kyseessä olisi klassikko Kadett, joko A, B tai C-malli mutta koska on tuo Kadett E tuossa kuvassa, niin vastaus on ei.
Ei unohtunu, en vain luokittele D-Kadettia vielä klassikoksi, se tarvii parivuotta viä lisää ikää, niin sitte voin alkaa kutsua sitä jo klassikkoautoksi.D unohtui.
Meillä oli 80-luvulla punainen 1,2 litrainen (N vai S?) D-Kadett. Hyvin ja suht. luotettavastihan tuo palveli. Jotensakin sympaattinen auto. Tuli vahvasti nostalginen fiilis kun luki Tekniikan Maailman konservointiprojektin etenemisestä ja lopputuloksesta.Ei unohtunu, en vain luokittele D-Kadettia vielä klassikoksi, se tarvii parivuotta viä lisää ikää, niin sitte voin alkaa kutsua sitä jo klassikkoautoksi.
Hieno auto muuten tuo D-Kadett, ensimmäinen etuveto Opel ja myös ensimmäinen malli missä luovuttiin pikkukoneissa siitä työntötappisysteemistä ja siirrettiin nokka-akseli kannen yläpuolelle.
Vaarilta löytyy -82 D-Kadett.
Ai että, tikkukoneet <3Meillä oli 80-luvulla punainen 1,2 litrainen (N vai S?) D-Kadett. Hyvin ja suht. luotettavastihan tuo palveli. Jotensakin sympaattinen auto. Tuli vahvasti nostalginen fiilis kun luki Tekniikan Maailman konservointiprojektin etenemisestä ja lopputuloksesta.
Eiköhän ei-niinkään-uusi ja ei-kalliihkon-näköinen volkkarikin riitä vakavastiotettavaksi. :thumbfh:Yhtenä päivänä kuulin yhden paikallisella tasolla merkittävän yrittäjän toteavan, että ajaa uudehkolla ja kalliinnäköisellä Mersulla, koska muuten häntä ei otettaisi vakavasti. Tiedä siitä sitten.
Yrität korostella vakavasti otettavuuttasi?Eiköhän ei-niinkään-uusi ja ei-kalliihkon-näköinen volkkarikin riitä vakavastiotettavaksi. :thumbfh:
Tässä on se ongelma, että henkilöä, joka tarvitsee kalliinnäköisen Mersun, jotta hänet otettaisiin vakavasti, on vaikea ottaa vakavasti.Yhtenä päivänä kuulin yhden paikallisella tasolla merkittävän yrittäjän toteavan, että ajaa uudehkolla ja kalliinnäköisellä Mersulla, koska muuten häntä ei otettaisi vakavasti. Tiedä siitä sitten.
Ei missään noissa tapauksissa sitä kämppää välittäjältä ostaisi, vaan sen asunnon omistajalta. Eli siihen ostopäätöksen vaikuttaa ainoastaan ja pelkästään se myytävä kämppä ja se saako sen omasta mielestä sopivalla hinnalla ostettua.Joku kuviossa mättää. Tuollaisella autolla ajaminen ei ole tuossa ammatissa vahinko. Tietoista toimintaa. Joko sillä yritetään osoittaa, että ei näissä hinnoissa ole tinkivaroja, kun pitäis syödäkin. -> läpinäkyvää kusijobbariosaston kikkailua -> en ostaisi. Tai sitten jätkä on ammatissaan niin turo, että ostajat vie voin leivältä. Tässä on tietysti potentiaalinen tsäänssi killerikaupoille, mutta riski on että jos sitä kuljettaa ostajat, niin sitä kuljettaa sitten myyjätkin. -> todennäköisesti väistäisin
Kyseinen henkilö ottaa sen kuitenkin vakavasti, että häntä ei oteta vakavasti. Vaikka hänet onkin vaikea ottaa vakavasti.Tässä on se ongelma, että henkilöä, joka tarvitsee kalliinnäköisen Mersun, jotta hänet otettaisiin vakavasti, on vaikea ottaa vakavasti.
Samasta syystä meillä ei saa olla työsuhdeautona Mersua.:thumbfh:Ei missään noissa tapauksissa sitä kämppää välittäjältä ostaisi, vaan sen asunnon omistajalta. Eli siihen ostopäätöksen vaikuttaa ainoastaan ja pelkästään se myytävä kämppä ja se saako sen omasta mielestä sopivalla hinnalla ostettua.
Nuo sun perusteet sopivat lähinnä tilanteeseen, palkkaisitko tuollaisella autolla ajelvan välittäjän myymään omistamaasi kämppää.
Jeti ajaa siis Astralla. Miksi?
Tuo kuva taitaa liittyä Diili-ohjelmaan, siinähän Jetro myi ton vanhan Astran monella tonnilla jollekin tutulle autokauppiaalle.Jeti ajaa siis Astralla. Miksi?