Ostaisitko olkihattua?

Ostaisitko olkihatun?

• Äänestäjiä yhteensä
    18

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kävele sä tänne, niin mä kävelen sinne.
Hörpätään kaffet puolimatkan Tepoililla.
Olkihattu odottaa eteisen vaatekomerossa. Älä herätä vaimoa, on herkkäuninen, eikä nukahda uudelleen jos kerran herää.
Äijä on vienyt mun muijan!

Suutun ja perun kaupat.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Palkitsen sinut vuoden 2011 tarkimman juridisen suorituksen palkinnolla.
Löysit täysin sääntövapaan tapahtuman olemattomasta sääntökirjasta sen ainoan säännön, jota sitäkään ei oikeastaan ole olemassa.

Mutta onnistuit siis sen löytämään. Pistemerkki ja 10 kaijjaa!
Hiehoa!
Menipähän joku juridiikan juttu tänäkin vuonna läpi.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En ikinä, en edes ilmaiseksi ottaisi sitä vastaan.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
No jos olkihattumöötte järjestetään, niin aivan taatusti ostan ja osallistun (aikatauluvaraus). Tehdään niistä sitten vaikka kokko, aivan sama.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mulla on. Ostin kerran Venetsiassa, kun meinasi päänahka lähteä jakauksen kohdalta kävelemään. On kyllä vähän pieni, ns. pipo kiristää.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olen ostanut. Muinoin tarttui Tukholmasta mukaani komeahko Sombrero. Sitä tuli käytettyä erinäisissä tilaisuuksissa niin paljon, notta se kului käytännöllisesti katsoen loppuun. Sen tilalle hankin mustan, stetsonihtavan huopahatun, joka on palvellut hyvin. Uusi on hakusessa, mutta on tosi hankala löytää ko. mallia...

Tietyissä markkinakojuissa on (kesäisin) myynnissä haluamaani hattumallia, mutta kaikissa niissä on käytetty koristeluun muovinauhaa. Siis lierin reunoissa jne... Ikinä sellaista muoviketta en osta.

Kerran ostin Kankaanpään torilta todella hyvännäköisen nahkaisen Irwin-tyylisen hatun. Viimeinen oli se kauppiaalla silloin. Hätäpäissäni kaupan tein. Ja liian pieni hattu oli. Vaikka mitä olisi tehnyt, niin ei venynyt kuuppaani sopivaksi. Kyllä vitutti silloin.

Nyttemmin jo vähän helpottaa...