Tota auton sisältä otettua pätkää en ollukkaan vielä nähny. Raakaa peliä :nope: :nope: :nope:Tuck sanoi:
Can we trust ADAC crash-test?
The ADAC, (German automobile club) carried out a NONOFFICIAL crash-test at the time of the Frankfurt car show in September 2005. The ADAC did not communicate its methods of tests, nor its results to Landwind Motors Corporation yet, although it was requested via lawyers.
:ahem:Palkopoika sanoi:Turvallinenhan toi on jos vertaa niihin kaikkiin kippoihin millä on tultu ajeltua :eek!:
Palkopoika sanoi:Turvallinenhan toi on jos vertaa niihin kaikkiin kippoihin millä on tultu ajeltua :eek!:
Yleensähän noissa virallisissa testituloksissa, joita auton valmistajatkin sitten käyttävät mainoksissaan, on EuroNCAP:n (European New Cars Assessment Programme) logo. Tosin ADAC on EuroNCAP:n jäsen, joten olettaisin, että nuo Landwindit on testattu juuri noilla virallisilla menetelmillä. Eri asia on sitten se, oliko kyseessä todellakin virallinen testi vaiko epävirallinen. Lopputulokseen tällä ei välttämättä kuitenkaan ole vaikutusta.J.Heldenview sanoi:
Joo, tuskin se mutsin entinen 80-luvun (ja vielä alkupuolen) Fiat satakaksseiskakaan hirveen montaa tähteä nykypäivänä saisPalkopoika sanoi:Turvallinenhan toi on jos vertaa niihin kaikkiin kippoihin millä on tultu ajeltua :eek!:
Samoin, enkä ole vakuuttunut vm. -72 Datsun 1200 Finn -turvallisuudestakaan :nope: Sitten tietysti mukaan nämä pari jarrutonta autoa :thumbfh: :nope:OoPee sanoi:Joo, tuskin se mutsin entinen 80-luvun (ja vielä alkupuolen) Fiat satakaksseiskakaan hirveen montaa tähteä nykypäivänä sais
Tossa kymmenisen vuotta sitten ajelin parikolme talvea tipparellulla ja selvisin hengissä. Kerran ajoin kyljelleen ojaan ja kerran mun perään ajettiin. Autosta maksoin aikoinaan 55€ :thumbup:OoPee sanoi:Joo, tuskin se mutsin entinen 80-luvun (ja vielä alkupuolen) Fiat satakaksseiskakaan hirveen montaa tähteä nykypäivänä sais
Jos ne veti sen liian kovaa Saksan autoteollisuuden sponsoroimana, kun ei ole antaa faktaa.OoPee sanoi:Yleensähän noissa virallisissa testituloksissa, joita auton valmistajatkin sitten käyttävät mainoksissaan, on EuroNCAP:n (European New Cars Assessment Programme) logo. Tosin ADAC on EuroNCAP:n jäsen, joten olettaisin, että nuo Landwindit on testattu juuri noilla virallisilla menetelmillä. Eri asia on sitten se, oliko kyseessä todellakin virallinen testi vaiko epävirallinen. Lopputulokseen tällä ei välttämättä kuitenkaan ole vaikutusta.
Palkopoika sanoi:Kerran mulla oli Taunus josta vasen etujarrulevy oli kulunut kokonaan pois, puolsi hiukan jarruttaessa Kun päätin laittaa jarrut kuntoon niin ihmettelin pyörän irrotettuani että mitä halvattua, eiks tässä ookkaan levyjä. Kyllä oli, ainakin joskus ollut
Mä vähän veikkaan, että toi ADAC on sen luokan pulju, että niitä ei hirveen helpolla lahjota puolueellisiksJ.Heldenview sanoi:Jos ne veti sen liian kovaa Saksan autoteollisuuden sponsoroimana, kun ei ole antaa faktaa.
Nykyhinnoilla ton arvo kaksinkertaistuis täyteentankattunaPalkopoika sanoi:Autosta maksoin aikoinaan 55€ :thumbup:
Ihan tolleesa villinä veikkauksena levyjarruja aika paljon tuntien, sanoisin että jos sen vuosimallin Taunukseen levy kuului, eikä siellä sellasta ollut, jarrulevy oli otettu sieltä pois. Ei kulunut kokonaan pois. Sanoisin, että yleensä laittaisin tuon jutun kastiin "Essonpaarin legendat", varsinkin kun vastaavaa juttua on essonpaareissakin kerrottu milloin mistäkin autosta, mutta itepä paremmin autosi tiedät.Palkopoika sanoi:Kerran mulla oli Taunus josta vasen etujarrulevy oli kulunut kokonaan pois, puolsi hiukan jarruttaessa Kun päätin laittaa jarrut kuntoon niin ihmettelin pyörän irrotettuani että mitä halvattua, eiks tässä ookkaan levyjä. Kyllä oli, ainakin joskus ollut
Kannattaa ensin kerätä kunnon varastoa. Palkkiksenkin kandee vetäistä se eka six packillinen pohjaksi ja vasta sitten tarttua näppikseen :ahem:OoPee sanoi:*lähtee ostamaan dzipsejä*
Kuulu levyt joo, ainakin eteen. Ei sitä levyä sieltä ollut pois otettu, ihan kulumalla lähti. Sitä ennen enkä sen jälkeen ole vastaavaa nähnyt. Keskiön ympäriltä löyty materiaalia mutta ainoa pala mikä levystä oli jälellä oli semmonen puolikuun/sirpin näkönen, sentin levyinen pala. Paksuus oli ehkä 3mm, loput oli hävinnyt. Nää viimiset rippeet roikkui satulasta.Runar ja Kyllikki sanoi:Ihan tolleesa villinä veikkauksena levyjarruja aika paljon tuntien, sanoisin että jos sen vuosimallin Taunukseen levy kuului, eikä siellä sellasta ollut, jarrulevy oli otettu sieltä pois. Ei kulunut kokonaan pois. Sanoisin, että yleensä laittaisin tuon jutun kastiin "Essonpaarin legendat", varsinkin kun vastaavaa juttua on essonpaareissakin kerrottu milloin mistäkin autosta, mutta itepä paremmin autosi tiedät.