Ostoskärryjen kyttäys -polli

Kyttäätkö?

• Äänestäjiä yhteensä
    24

Aisla

högt över molnen
Sijainti
play//repeat
Kyttään ja paheksun lähinnä omia ostoksia, varsinkin jos ostoskoriin on päässyt eksymään pakastepitsa, sipsipussi tms. "Taas se ostaa jotain roskaruokaa.":nope:
Silloin tulee kyllä myös kytättyä kyttääkö joku muukin niitä miun ostoksia...:eek:

Kassajonon valintaan vaikuttaa niiden vaatteiden lisäksi myös se, minkä ikäisiä jonossa olijat ovat. Muutamaan otteeseen kun on tullut myöhästyttyä bussista, koska edellä oleva mummeli miettii mitenkä päin se kortti nyt sinne laitteeseen laitetaan? Ja mikähän se tunnusluku taas olikaa?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Lähinnä kassajonoon mennessä kyttään sen verran, etten karauta täysien ostoskärryjen perään jonoon. Muuten ei ainakaan tietoisesti tule tuijoteltua. Leuka rinnassa ja katse omiin patiineihin.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Muutamaan otteeseen kun on tullut myöhästyttyä bussista, koska edellä oleva mummeli miettii mitenkä päin se kortti nyt sinne laitteeseen laitetaan? Ja mikähän se tunnusluku taas olikaa?
Voi saatana kunh K-kaupoissa kaikki toimii eri päin kuin muissa liikkeissä. Ekaks mietitään että miten se Lussa-kortti vedetään siitä. Sitten ihmetellään, että mihin se sirukortti työnnetään, kun se laitetaankin päältä eikä edestä. Ja tässä menee sekaisin ihan hyvissä voimissaan oleva ihminenkin. :mad_old:

Lunssila

Well-known member
Kattelen muka huomaamattomasti edelläolevan. Jos jonotus kestää kauemmin niin sitten voin tsekata takaa tulevankin ostokset. Välillä puistelen päätäni, jos sieltä löytyy esim. kärryn täydeltä eineksiä ja toisinaan hymähdän six-packille, veikkaajalle ja hk:n siniselle. Siihen perheenäitiin, joka latoo puoli kauppaa hihnalle eteeni, suhtaudun hymyilemällä vittumaisesti. Mullahan on vain pari tarjouslevyä alelaarista ja puolen litran kokis.

Yks vittumainen tapa mitä joillain näkee, on se, että syödään kuormasta. Otetaan vaikka pari banaania, mussutetaan kaupassa yks, ja sitten maksetaan (jos maksetaan) ne siinä kassalla. Kaikista paras tietysti on, jos antaa sen banaaninkuoren, jossa on hintalappu, myyjälle.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
En kyttäile, mutta en mä katsetta automaattisesti käännä poiskaan toisten ostoksista. Eli kai mä siis kuitenkin kyttäilen.

Muut saavat ihan rauhassa kytätä mun ostoksia. Hienoa, jos niistä jotain mielenkiintoista löytää.

jjv

Arschloch
Mä valitsen aina rumimman mukaan.
Näin olen itsekin toiminut, sillä rumilla on yleensä lyhimmät jonot. Lisäksi joskus kerroinkin täällä tummaihoisesta miesmyyjästä, joka ei pahemmin jonoa kerää.

Pelimiehen hetkiähän on nuo uusien kassojen avautumiset. Pelimies ei pitkässä jonossa toisten ostoksia kyttää vaan vilkuilee taakseen, tyhjää kassaa lähestyvää myyjää katseellaan haravoiden. Ja salamannopea singahtaminen tyhjän hihnan päähän, jos viitteitä uuden kassan sikiämisestä ilmenee. Vakikaupassani on normaalisti yksi kassa, mutta jonon kasvaessa kassahenkilö painaa summeria ja toinen jäsen ilmestyy uutta kassaa avaamaan. Olen oppinut, että mikäli edessäni on kaksikin normiasiakasta kannattaa tyhjälle kassalle siirtyä heti summerin soidessa. Laihoin tuloksin olen vuosikausia yrittänyt matkia summeria kassajonoa lähestyessäni. "BÖÖÖÖÖB!!!" Mummot kyllä väistävät käytävällä "BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖB!!!"

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
...Mummot kyllä väistävät käytävällä ...
Mummot ja käytävät ovatkin jännä juttu. Miten voikin yksi mummo ostoskärrynsä kanssa onnistua tukkimaan niin leveän käytävän, että normaalisti sen tukkimiseen tarvittaisiin vähintään kaksi kärryä ja sama määrä keskivertoa isompia foorumihahmoja.

Knoukka

Well-known member
Mummot ja käytävät ovatkin jännä juttu. Miten voikin yksi mummo ostoskärrynsä kanssa onnistua tukkimaan niin leveän käytävän, että normaalisti sen tukkimiseen tarvittaisiin vähintään kaksi kärryä ja sama määrä keskivertoa isompia foorumihahmoja.
Perusmummojen kans pärjää aina, mutta meneppä Stokkan Herkkuun vittupääturkis -mummojen sekaan, joiden hajuvesipilvikin pyörryttää. Maanpäällinen helvetti. Ei siellä muuten kävisi jos ei olisi niin hyviä ruokia.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Joskus samat 'tientukot' tulevat vastaan tai eteen joka kulman takaa. Ilmeisesti on samat tarpeet, mutta ärsyttääkin aina sarhautua samojen ihmisten ohi.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Perusmummojen kans pärjää aina, mutta meneppä Stokkan Herkkuun vittupääturkis -mummojen sekaan, joiden hajuvesipilvikin pyörryttää. Maanpäällinen helvetti. Ei siellä muuten kävisi jos ei olisi niin hyviä ruokia.
Joo. Jäi tarkentamatta, että termi "mummo" ei tuossa tapauksessa ollut sidonnainen sen kummemmin ikään kuin sukupuoleenkaan :ahem:. Toki toisinaan ovat iäkkäämpiä naisihmisiäkin nuo tukkijat.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tänään lähikaupassa kolaa ostaessani kivannäköinen nuori nainen edelläni osti batterytölkin. Todettiin molemmat toistemme ostokset (0,1 sek. vilkaisulla kun näki) hymyillen. Samaan aikaan joku juoppo huusi palvelua ja kassatäti joutui rauhoittelemaan että kohta joku tulee auttamaan, mitä sitten tarviikaan.
Yleisesti en tahatonta nopeaa vilkaisua enempää katsele muiden ostoksia. Joskus mun ostoksia on katseltu useampi sekunti tölläten, kyttääjää ihmetellen tai tuimana katsominen on lopettanut kys. toiminnan.
Pihalla nainen jo joi batteryaan ja hymyili :)

jjv

Arschloch
Tänään lähikaupassa kolaa ostaessani kivannäköinen nuori nainen edelläni osti batterytölkin. Todettiin molemmat toistemme ostokset (0,1 sek. vilkaisulla kun näki) hymyillen. Samaan aikaan joku juoppo huusi palvelua ja kassatäti joutui rauhoittelemaan että kohta joku tulee auttamaan, mitä sitten tarviikaan.
Yleisesti en tahatonta nopeaa vilkaisua enempää katsele muiden ostoksia. Joskus mun ostoksia on katseltu useampi sekunti tölläten, kyttääjää ihmetellen tai tuimana katsominen on lopettanut kys. toiminnan.
Pihalla nainen jo joi batteryaan ja hymyili :)
Ja miksköhän se hymyili? :rolleyes:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Sen verran noita kassakohtaamisia tulee huomioitua, että jos kassalla/jonossa on arjen uuvuttamia naisia, otan kortsuhyllystä sattumanvaraisen paketin ja utelen kuuluvalla äänellä: "Oliko näitä largena?" Moraaliltaan huolimattoman näköisten naisten kohdalla noin ei uskalla toimia, nauravat vielä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
En kyttää muiden ostoksia, vaan kyttään kyttääkö kukaan kyttäänkö minä kenenkään ostoksia.
Aina kun bongaan tällaisen kyttäyksen kyttääjän kysyn tältä että "kyttäätkö siinä kyttäänkö minä, että kyttäätkö kyttäämiseni kyttäämistäsi, vai kyttäätkö vaan kyttäänkö ostoksiasi?"
Viivasuoralla kierteellä suoraan ytimeen.
Arvatkaa jatkavatko kyttäämiseni kyttäämistä? Aivan.

markoj

Custom User
Sen verran noita kassakohtaamisia tulee huomioitua, että jos kassalla/jonossa on arjen uuvuttamia naisia, otan kortsuhyllystä sattumanvaraisen paketin ja utelen kuuluvalla äänellä: "Oliko näitä largena?" Moraaliltaan huolimattoman näköisten naisten kohdalla noin ei uskalla toimia, nauravat vielä.
Tai tuttujen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
En kyttää ja jos joku mun ostoksia haluaa kytätä, niin mikäpä siinä, joskus on tosin käyny mielessä ihan piruuttaan kysästä, että ota nyt ihmeessä valokuva, että voit kotonakin ihailla :eek:

...itseasiassa kerran tämän kyssärin esitinkin, kun takana seissyt rouvashenkilö tunki maksaessani aivan kylkeen ja tuojotti kaupan maksupäätettä, johon olin lyömässä pin-koodia sisään. Esitti tottakai täysin tyrmistynyttä tyyliin "en ymmärrä lainkaan mitä tarkoitattte". Forget it :rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
On jäänyt kyttäämäti. Eikä varmaan mun broilerisuikaleet kiinnosta ketään. Jos kiinnostaa niin helpolla saa hupinsa.:eek: