Ottaisitko takaisin?

Ottaisitko takaisin?

• Äänestäjiä yhteensä
    29

Mangelo

Well-known member
Kysymyksen motivaattori tämä viesti. Voisitko ottaa takaisin parin, joka kerran jätti sinut?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Työttömyys, viina, kirves ja perhe.
Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En ottaisi, ei kyllä vielä ole ollut ensimmäistäkään.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
mahdollisesti..

Esim. jos nainen jättää sen takia, että mä oon hölmöillyt, mutta antaa myöhemmin anteeksi, niin luultavasti ottaisin takaisin.

Jos nainen jättää sen takia, että menee jonkun toisen matkaan, niin takaisin ei ole tulemista.

Ria

Jäässä
Tuskin tossa esimerkkitilanteessa, mutta joissain mahdollisissa muissa tilanteissa ehkä kuitenkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En ottaisi. Itse aikoinaan satsannut paljon/kaiken, maksanut opiskelut yms. Kiitokseks kuulee olevansa tylsä. Jee jee.:eek:

Archie

Well-known member
En ottaisi. Itse aikoinaan satsannut paljon/kaiken, maksanut opiskelut yms. Kiitokseks kuulee olevansa tylsä. Jee jee.:eek:
Näin se on. Naisille ei kannata mielistellä, paitsi kuin ehkä ihan alkuvaiheessa. Mitä pikemmin ollaan linjalla, että ".. maksa kuule itse keittiöremonttisi ja hoida firma tekemään se... pidä myös huoli etteivät tule jääkiekon tai jalkapallon mm-kisojen aikaan" .. niin sen parempi. Naisen pitää tehdä työtä, jotta mies tuntuu mielenkiintoiselta. Tässä mallissa miehen ei tarvitse tehdä paljon mitään mikä ei onnistuisi luonnostaan.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Ketään aiempia en huolisi. Tämän nykyisen (eli siis vaimon) huolisin, jos jättäis.

APaksu

Well-known member
oikeastaan ihan sama, haluan vain olla erimieltä ku toi työtön koulukiusattu

edit: oho se vastasi silti että ottaisi

Timanfaya

Group Speed Devils
Ei ole koskaan jätetty. Mut näin kuvitellen... En.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Näin se on. Naisille ei kannata mielistellä... pidä myös huoli etteivät tule jääkiekon tai jalkapallon mm-kisojen aikaan" ..
Täällä tuo oli opetellut katsomaan formuloita ennen kuin tavattiin. Siitä plussat. Myös varmaan veikataan molemmat nyt jalkapallomestaria, niin mielenkiintoisempaa seurata kisoja. Kysymykseen eos.

Pobeda

Well-known member
Voisin ottaakin, riippuu tapauksesta. Toikin motivoineen viestin kaltainen tilanne olisi varmaan aika vaikea.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jos se on kerran jo hypännyt toisten vaunujen kyytiin niin hyvin todennäköistä on että se tulee tapahtumaan toiseenkin kertaan vielä. Joten parempi on pysyä moisista kaukana.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jos se on kerran jo hypännyt toisten vaunujen kyytiin niin hyvin todennäköistä on että se tulee tapahtumaan toiseenkin kertaan vielä. Joten parempi on pysyä moisista kaukana.
Juuri näin. Jos et ole pystynyt aikoinaan lyömään toiselta jalkoja alta aikoinaan, niin miksi se onnistuisi enää siinä vaiheessa kun olet ns. Tuttua kauraa?

Mutta voihan olla että sille toiselle se oikea löytyy. Se ei vaan nyt ollut sinä se oikea. Tyydy siihen ja etsi omasi.

(Tämä ei ollut Matxille vaan yleistä pohdintaa omasta historiasta.)

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Vaikea tämmöstä on teoriassa pohdiskella. Tunnen yhden pariskunnan, josta vaimo oli välillä 15 vuotta "harharetkillä" ja nyt ovat taas yhdessä. Ihan onnellisilta näyttivät, kun viimeksi näin.