Ovelta ovelle myyjät

Sijainti
Oslo

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Joskus kesällä kävi jotain uskovaisnuorisoa ovella. Tiedä sitten, miten olivat päässeet alaovesta sisään. Käännytin heidät ovelta vetoamalla siihen, että olis vähän kiire kun laitan tossa just ruokaa, mikä pitikin paikkansa, sillä olin juuri asettamassa lämmenneeseen uuniin pakastepizzaa tai jotakin vastaavaa.

Pari viikkoa sitten oveen koputeltiin taas. Edellisestä kokemuksesta viisastuneena en mennyt avaamaan. Koputteluja tuli varmaan neljä tai viisi, ennen kuin tuntemattomat rauhanhäiritsijät luovuttivat.

Nyt kun aiheeseen päästiin, niin kesällä lähijunassa mormonit tulivat juttelemaan. Jauhoivat ensin niitä näitä, en ollut tunnistavinani heitä uskontokuntansa edustajiksi. Kun kaverit olivat pääsemässä itse asiaansa, olikin harmillisesti aika jäädä pois kyydistä.

jjv

Arschloch
Nyt kun aiheeseen päästiin, niin kesällä lähijunassa mormonit tulivat juttelemaan. Jauhoivat ensin niitä näitä, en ollut tunnistavinani heitä uskontokuntansa edustajiksi. Kun kaverit olivat pääsemässä itse asiaansa, olikin harmillisesti aika jäädä pois kyydistä.
Just kun ilahtuneena näin jotain uskovaistyyppejä (jehovia?) päivystämässä kadun varressa pahvitelineen vieressä jotain kirjaa kauppaamassa puhumatta sanaakaan ohikulkijoille ja ajattelin, että mikäli käännytys on nykyään muuttunut tuollaiseksi niin hyvä. Törkeää tulla julkisessa kulkuvälineessä satujaan höpöttämään. Sama kuin istuisivat ravintolassa samaan pöytään omin lupineen ja alkaisivat Jeesuksesta kyselemään. Muutenkin puhuminen julkisissa kulkuvälineissä pitäisi kriminalisoida...paitsi jos on jotain salakuuntelemisen arvoista kerrottavaa vieressä istuvalle tuttavalleen.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Just kun ilahtuneena näin jotain uskovaistyyppejä (jehovia?) päivystämässä kadun varressa pahvitelineen vieressä jotain kirjaa kauppaamassa puhumatta sanaakaan ohikulkijoille ja ajattelin, että mikäli käännytys on nykyään muuttunut tuollaiseksi niin hyvä.
Seurailin myöskin tuossa päivänä eräänä jotain pahviständin ympärillä päivystänyttä partiota. Sateessa siinä toljottivat, kenenkään kimppuun käymättä. Kyllä mullekin tuollainen käännyttäminen sopii.

jjv

Arschloch
Seurailin myöskin tuossa päivänä eräänä jotain pahviständin ympärillä päivystänyttä partiota. Sateessa siinä toljottivat, kenenkään kimppuun käymättä.
Olen kahdella eri paikkakunnallakin vastaavan partion nähnyt. Ne juonii nyt jotain :doubtful: Ehkä harmageddon onkin nyt OIKEASTI tulossa ja piruuttaan kokeilevat löytyiskö todellisia hurskaita paratiisijunaan! :eek!: Nyt vaaditaan jo oma-aloitteisuutta, alennuslippuja ei ole enää tarjolla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kovaa se on kilpailu meidänkin alalla. Paras kilpailijan edustaja tuli kuntosalille 7.10 aamulla. Vain 10 min mun jälkeen. Tosin ryyty sitten tunnin nopeammin. Eli se erä meidän tiimille puhtaasti.