kouvotsvoni
Banjottu
Kusivat ristiin?Ovelta ovelle -myyjät loistavat edelleen poissaolollaan. Uskontokauppiaat olivat kylläkin jättäneet merkin vierailustaan viime viikolla oven taakse.
Kusivat ristiin?Ovelta ovelle -myyjät loistavat edelleen poissaolollaan. Uskontokauppiaat olivat kylläkin jättäneet merkin vierailustaan viime viikolla oven taakse.
Itse olen viimeksi nähnyt nuita Uskontokauppiaita joskus 5veenä mummolassa, koskaan koti ovelle sellaisia ei ole tullut.Uskontokauppiaatkin kaikonneet. Oppineet varmaan ettei sen yhden oven kelloa kannata soittaa..
Mä ostin kerran uskonnon tollaselta kauppiaalta mutta petyin. Oli vähä susi.Uskontokauppiaita.
Tuossahan on se 14 päivän katumusaika, jolloin kaupan voi purkaa ihan syytä ilmoittamatta.Mä ostin kerran uskonnon tollaselta kauppiaalta mutta petyin. Oli vähä susi.
Siihen uskontoon kuuluivat katumusharjoitukset ihan omasta takaa.Tuossahan on se 14 päivän katumusaika, jolloin kaupan voi purkaa ihan syytä ilmoittamatta.
Kun on kuva näköjään aikojen saatossa kadonnut, niin pakkoa kysyä (etenkin Olgan ja muutaman muunkin :yuck: -kommenttien jälkeen ), että mitä noi oli?Ostatko koskaan mitään "ovelta ovelle myyjiltä"?
Itse sorruin hetki sitten hankkimaan kolme kiloa näitä:
Kun on kuva näköjään aikojen saatossa kadonnut, niin pakkoa kysyä (etenkin Olgan ja muutaman muunkin :yuck: -kommenttien jälkeen ), että mitä noi oli?
Montako ostit?Kappas, pari tyyppiä kävi juuri äsken ovella myymässä Jehovaa.
Käännytin sanomalla nei takk.Montako ostit?
Ruma kun deeveli. Mutta maistuu varmaan kalalle omalla vivahteellaan? Täällä 'sisämaassa' kun ei moisia otuksia myydä, niin ei pääse maistamaan.Tällä sivulla isolestikalasta (isgalt) lisää kuvia.