Ovelta ovelle myyjät

Timanfaya

Group Speed Devils
Kukaan ei onneks ole tullut ovelleni myymään mitään! :thumbup:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Uskontokauppiaatkin kaikonneet. Oppineet varmaan ettei sen yhden oven kelloa kannata soittaa.. :D

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Muutamia aikoja sitten olin mahdollisuudessa ovelta ostoon.

Ovella oli surkeahkon näköinen miespuolinen henkilö. Hällä oli matkassaan pahvilappu, jossa hää kertoi mm. juuri saaneensa työsuhteen purun itsestään riippumattomista syistä. Edelleen pahvilapussa oli teipattuna tumman ja laihan Clara-tyttösen kuva. Clara oli jonossa sydänleikkaukseen vaikean synnynäisen sydänvian takia. Claran vanhempien taloudellinen ahdinko oli varsin mittava. Siitä syystä Claran työtön isä oli tytärtään auttaakseen alkanut veistelemään puusta erilaisia eläinhahmoja.

Eläinveisteet olivat aivan saman näköisiä, kun tietyissä halpaliikkeissä myydään. Kyllä oli taitava käsistään Claran iskä. Kyllä.

Miehestä jäi jotenkin slaavilainen vaikutelma.

En muuten ostanut veistoksiaan. Julma ja välinpitämätön olin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olis varmaan aika jännää myydä ovia ovelta ovelle.

Olen ostanut koululaiselta toffeelaatikon joskus kun ovelle ilmestyi moisia kauppamaan. Hyvää oli, jopa niin hyvää, että jos olisin etukäteen tiennyt, olisin ostanut kaksi laatikkoa.

markoj

Custom User
Mulla kävi viime viikolla pari pientä namutyttöä kauppaamassa lakua. Ostin seittemällä eurolla ehkä kolmen euro pussin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ostatko koskaan mitään "ovelta ovelle myyjiltä"?
Itse sorruin hetki sitten hankkimaan kolme kiloa näitä:
Kun on kuva näköjään aikojen saatossa kadonnut, niin pakkoa kysyä (etenkin Olgan ja muutaman muunkin :yuck: -kommenttien jälkeen :D), että mitä noi oli?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kappas, pari tyyppiä kävi juuri äsken ovella myymässä Jehovaa.
Montako ostit?

Jännä juttu, että meidän oven takana ei ole lähetyssaarnaajia käynyt sen jälkeen kun aloin youtubesta Christopher Hitchensin, Richard Dawkinsin, George Carlinin, Bill Hicksin ja Bill Maherin videoita katsella. Tuskin jaksaisin silti ruveta sen kummemmin väittelemään vaikka noiden herrojen materiaalista voisi ammentaa aika hyviä argumentteja.

Viimeksi muokattu: