Ovelta ovelle myyjät

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Aikuisilta myyjiltä en ikinä ostaisi mitään vaikka olisi mikä lappu "ollen koyha opiskelija romaniasta..."
Lapsilta olen pari kertaa ostanut jos ovat olleet reippaita ja osanneet selittää asiansa eikä mitään "ostakko tappara saippuaa, häh?!"

DFiaA

I told you so
Re: Heidi valehtelee

Giffen:[ sanoi:
No etpä tietenkään :alppu: Mitäs se maksu olikaan?
Mä mitään lappua saanu kun en ovea avannu. Ei ole mitään todisteita et mulla olis telkkari. Elleivät sitten urki F1-forumin IP-osoitteita.
:alppu:

DFiaA

I told you so
Mutku sanoi:
Aikuisilta myyjiltä en ikinä ostaisi mitään vaikka olisi mikä lappu "ollen koyha opiskelija romaniasta..."
Lapsilta olen pari kertaa ostanut jos ovat olleet reippaita ja osanneet selittää asiansa eikä mitään "ostakko tappara saippuaa, häh?!"
Virvon varvon .. anna karkkii :alppu:

fakotti

Well-known member
Sijainti
Norway
joukahainen sanoi:
Yllättävän moni on maistanut Isolestikalaa:) - herkkua erityisesti paistettuna. Syvänmerenkala on muutenkin terveellistä.
Voiko nuitten makua verrata johonkin toiseen kalaan?
Kaikenlaista syvänmeren otusta on tullut syötyä, mutta eipä juuri tommosta. Enpä oo tainnu ikinä nähdäkkään isolestikalaa, lestikaloja olen kyllä nähnyt, mutten maistanut.

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
Onks namusetii näkynyt? Tiistaina Kuopion keskustassa erään oven eessä kohtasin kaksi kertaa saman tyypin. Onneksi ei ollut kotiovi.

Sijainti
Oslo
fakotti sanoi:
Voiko nuitten makua verrata johonkin toiseen kalaan?
Kaikenlaista syvänmeren otusta on tullut syötyä, mutta eipä juuri tommosta. Enpä oo tainnu ikinä nähdäkkään isolestikalaa, lestikaloja olen kyllä nähnyt, mutten maistanut.
No ei nyt suoranaisesti mikään muu kala tule mieleen, liha on vaaleaa ja erittäin kiinteätä sekä hyvänmakuista. Isgalt on norjankielinen nimi.

Sijainti
Oslo
Eipä ole isolestikalanmyyjiä näkynyt pitkään aikaan.:( Viime talvena kävi turskanmyyjä mutta kauppoja ei syntynyt koska niitä saa helposti kaupan kalatiskiltäkin.

Slartibartfast

Well-known member
Sijainti
Vuono
Näimpäs tuossa muutama päivä sitten 267 kiloisen pallaksen. Siinäpä olis kulkukalakauppiaalle kantamista. :tongue:

Sijainti
Oslo
Ovelta ovelle -myyjät loistavat edelleen poissaolollaan. Uskontokauppiaat olivat kylläkin jättäneet merkin vierailustaan viime viikolla oven taakse.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Koskaan ei oo käyny ovella uskontokauppiaat, ainoastaan lapset myymässä keksejä jne retkirahoja varten.