Ovelta ovelle myyjät

Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Ostatko koskaan mitään "ovelta ovelle myyjiltä"?
Itse sorruin hetki sitten hankkimaan kolme kiloa näitä:
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Yllättävän moni on maistanut Isolestikalaa:) - herkkua erityisesti paistettuna. Syvänmerenkala on muutenkin terveellistä.
Myyjä sai minut vakuuttumaan tuoreusargumentilla.
Maksoin kaloista 400 NOK.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
joukahainen sanoi:
Yllättävän moni on maistanut Isolestikalaa:) - herkkua erityisesti paistettuna. Syvänmerenkala on muutenkin terveellistä.
Myyjä sai minut vakuuttumaan tuoreusargumentilla.
Maksoin kaloista 400 NOK.
Kerro sit lähtikö noilla henki. :D
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Kun nyt melkein tuli puhetta merestä, niin eräs SAARI olisi syytä mainita ja se, että eräiden FUNSILOIDEN pitäisi mitä pikimmiten organiseerata MENOmatka sinne!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Maalla, kotonani, olen ostanut kalaa, sama kalakauppias kiertäny varmaan 40 vuotta ja kengänpohjalliset pari vuotta sitten. Kengänpohjalliset oli parhaat ikinä, harmi etten muista tekijän nimeä. Pohjanmaalta oli, pohjan toinen puoli villaa ja toinen jotain foliota tai sen tapaista.

Kuka tietää kyseisen putiikin niin yhteystiedot tänne- huipputuote ja tilaan heti lisää.
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
Mansikoita tai jotain marjoja on joskus ostettu kunnon marjamyyjiltä.

Jotain 20 vuotta sitten ostettiin tähän taloon Electrolux-imuri ja hyvin on toiminut. Eipä ole sen jälkeen kyllä imurikauppiaitakaan näkynyt.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tietosanakirjasarja, pölynimuri ja Vartiotornilehden olen ostanut Ovelta.

Oliko se muuten tämä Ove Rehn-vainaa?
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Tämä talo on NIIIIIIN "ottava" kaiken maailman kulkukauppiaille!!!:jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :yuck: :yuck: :yuck: Melkein keskellä avaraa maalaiskylää, maantieltä 20 metriä....

Eilenkin 2 "kauppiasta"! Toinen ilmavalokuvaa talosta! Niitäkin on jo 2 entistä! Siis kuvia! Isoja kehystettyjä.... Toinen möi säilykkeitä, palvattua lihaa yms , hellyin ostamaan parin kiloa palvattua ylikypsää kinkkua! Kuvakauppiaalle jo ärähdin aika pahasti, kun ei uskonut, kun näytin ne 2 taulua ja sanoin, etten tarvtse ja vielä vaan rupesi "juttua pitämään"...

Talon ikkunat olen ostanut tämmöiseltä kauppiaalta. Saatana- niitäkin kierti "jonossa", niinkauan kuin oli alkuperäiset 2-lasiset + jälkikäteen lisätty sisävälipoka! No, oli kyllä hyvä kauppa! Ainakin 25 000 - 30 000 mk ovh:sta pois! Asennettuna, hieman erikoisemmat pielilaudat maalattuna, smyygilauta vielä eri värillä jne, ylälippa pellitettynä+ alapelti + häikäisysuojaa + sisälistat erikoisleveää yms... :thumbup: Se myyjä oli lähtenyt Tiiviltä pois ja mulla oli jo Tiivin tarjous "alla", sekin -35 % ja asennus puoleen hintaan vielä voimassa sen viikon! Hee- todella herkullinen tilanne!

Pienenpää tavaraa tietysti tulee ostettua, kalakauppiasta yms kiertää melko säännöllisesti.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Eipä ole kohdalle osunut kuin pari puolalaista "opiskelijaa" piirrustuksiaan kauppaamassa sekä muutama mormooni uskontoaan tyrkyttämässä. En ole ollut otollista maaperää heille.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Yks päivä kävi TV-lupia väkisin myyvä kauppias. En avannut ovea.
 

Giffen:[

The Horned Reaper
Liittynyt
14.5.2004
Viestit
3000
Sijainti
unknown
Heidi valehtelee

J.Heldenview sanoi:
En avannut ovea.
No etpä tietenkään :alppu: Mitäs se maksu olikaan? Siinähän on jokin perusmaksu ja sitten lisää jokaiselta käytetyltä kuukaudelta? Paljon tuli :D Mää haluan numeroita!
 
Ylös