Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Arhinmäki oli erittäin asiantuntevan ja miellyttävän oloinen vaalikeskusteluissa, vaikka onkin..öööh...punamulkku. Ministerinä tämä on kuiteskin ihan sysipaska.
Mää äänestän JPP:tä seuraavissa vaaleissa.Joo. Vaalikoneissa voi listailla omia musiikkimieltymyksiään ja sen mukaan tulee listana eniten samanlaisen musiikkimaun omaavat ehdokkaat. Veikkaan, että mulle ei "omaa" ehdokasta sillä menetelmällä löytyisi. Sinänsähän musiikkimaku olis ihan yhtä hyvä peruste äänestää jotain ehdokasta kuin nää perinteiset mitäänsanomattomat paskanjauhamiset ja annetut tyhjät lupaukset.
Kohta alkaa vapaat harjoitukset.Niin minäkin, kohtahan on taas vuoden forumisti -kisaäänestys!
Nuo lavanpidennykset taisivat johtua siitä, että esim. tuohon Timangiin oli tehtaalla tehty liian lyhyt lava jotta se olisi suomen verolainsäädännön mukaan katsottu pakettiautoksi. Olisi ollut ilman pidennystä ankarammin verotettu henkilöauto.Mitä itse olin Vapaasatamassa töissä, niin tosiaan Suomessa tehtiin ihan omia autoja. Timangin lavaa jatkettiin, Space Wagonin laitettiin korotettu katto ja nimeksi Space Van, samaa koki myös Citikat, Subaruun myös pidempi lava yms....
Kaikkiruokainen lukuunottamatta paskaa (mm. Mamba).Oon tästä ennenkin avautunut, mutta sellainen on kovin epäilyttävää kun joku mainitsee olevansa musiikin suhteen kaikkiruokainen tai kuuntelevansa ihan kaikkea musiikkia.
Näin se on. Itselläni on omasta mielestäni varsin laaja kuuntelurepertuaari. Klassisesta iskelmän ja rock'n' rollin kautta vaikka tangoon, bluesiin ja reggaehen. Esipunkkia varsinkaan unohtamatta.Oon tästä ennenkin avautunut, mutta sellainen on kovin epäilyttävää kun joku mainitsee olevansa musiikin suhteen kaikkiruokainen tai kuuntelevansa ihan kaikkea musiikkia. Ei saatanan varmaan ole eikä kuuntele!
Jos nyt ei paras, niin melkoisen hyvä lohkaisu oli aikoinaan Blues Brothers-leffassa, jossa veljekset hätäpäissään kehittivät keikan johonkin saluunaan. Ennen esitystä Elwood kysyi baaritytöltä, että minkähänlaista musaa täällä yleensä kuunnellaan. Vastaus kuului jotakuinkin näin:"Both kind. Country AND western."Oon tästä ennenkin avautunut, mutta sellainen on kovin epäilyttävää kun joku mainitsee olevansa musiikin suhteen kaikkiruokainen tai kuuntelevansa ihan kaikkea musiikkia.
http://www.nrgm.fi/artikkelit/sauli-niinisto/Joo. Vaalikoneissa voi listailla omia musiikkimieltymyksiään ja sen mukaan tulee listana eniten samanlaisen musiikkimaun omaavat ehdokkaat. Veikkaan, että mulle ei "omaa" ehdokasta sillä menetelmällä löytyisi. Sinänsähän musiikkimaku olis ihan yhtä hyvä peruste äänestää jotain ehdokasta kuin nää perinteiset mitäänsanomattomat paskanjauhamiset ja annetut tyhjät lupaukset.
Kuunteletko sä sattumoisin musiikkia silleen keskittyneesti silmät sirillään?Ylipäätäänkin mun mielestä hukkaa turhaan energiaansa luokittelemalla musiikkia genrejen mukaan siitä lähtökohdasta, että mitä 'voi kuunnella' ja 'mitä ei'. Siinä menettää paljon ja missaa monta helmeä vain oman ennakkoluuloisuutensa ja kapeanäköisyytensä tähden.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_kulttuuri-_ja_urheiluministeriMutta itse topiikin aiheesta: Kulttuuriministerit ovat nykyään täyttä sontaa
No oli kulttuuriministerin salkku varmaan mukavin tarjolla olevista, kun puolueenjohtajan kuitenkin oli pakko joku ministerinpaikka vastaanottaa. Kyllähän tuo salkkujako kieltämättä väärinpäin meni Vasemmistoliitossa.Vaalien jälkeen vasureille tipahti kaksi salkkua. Liikenneministerin ja Kulttuuri- ja urheiluministerin salkut. Ensin mainittu on noista painavampi. Paavoa ei kuitenkaan liikenneministerin pesti kiinnostanut vaan kivempaa oli ottaa urheiluministerin salkku ja lähteä kiertämään fudismatseja ministerin statuksella.
Pullea Kyllönen oli helppo työntää liikenneministeriksi taistelemaan rappeutuvan tieverkon kanssa olemattomilla määrärahoilla.
Varmaan samanlaista, mutta vastaavanlaisen kanssa voisi ollakin jo eri hommeli vallan. Nimittäin kun kulttuuriministeri kommentoi televisiossa populaariartistin tuotoksia (paskaksiko se nyt oli) tämän nimeä esimerkkinä käyttäen, niin vastaavan tasoinen kommentointi kulttuuriministerin tekemisistä olisikin jo jotain ihan muuta. Olettaisin. Esimerkiksi joku tosi korkea-arvoinen tms. heppu voisi televisiossa kommentoida, että: "Politiikka sinänsä on ihan jees homma, mutta ei pahemmin perusta vasureiden, kuten Arhinmäki, touhuista jotka ovat ihan persejätöstä ja perustuvat kuolleen ideologian väkinäiseen hengissäpitämiseen, irrottaisivat vaan jo letkut sovinnolla.", siis esmes noin. En tosin tiedä kuka tommonen tosi korkea-arvoinen heppu vois olla, joku saman verran kulttuuriministeriä korkeampi kuin mitä kulttuuriministeri on rane-perusrapparia korkeammalla.Niinsiis pointti on siinä, että jos Paavo Arhinmäen mielestä joku juttu on täyttä sontaa niin varmaan myös hän itse on valmis ottamaan samanlaista kritiikiä vastaan aivan samalla kielellä