kouvotsvoni
Banjottu
pe 29.2. Tuomari Nurmio Joensuun Kellarissa:thumbup: :thumbup: :thumbup:toleranssisiipi sanoi:Tuomari Nurmio - Lasten mehuhetki
pe 29.2. Tuomari Nurmio Joensuun Kellarissa:thumbup: :thumbup: :thumbup:toleranssisiipi sanoi:Tuomari Nurmio - Lasten mehuhetki
Oho, meinas mennä ohi! Iommin kunniaksi pannaan vielä nimibiisi, joka pelotti pentunasooda sanoi:Tony Iommi täyttää tänäpän 60 vuotta. Onnea hälle. http://www.youtube.com/watch?v=SRwwYWlbP2U
Tuota ei ole taidettu ihan selvin päin säveltääkään Oli täysin tuntematon yhtye mulle, hyvän kuuloinen tsipale kyllä!jupla sanoi:Olen ennenkin postannut tämän biisin, mutta nyt videon kanssa Todd Rundgrens Utopia - Utopia theme part I ja part II
Tämä teki 70-luvulla melkoisen vaikutuksen, kirjoitin koulussa aineenkin biisistä. Onneksi en silloin nähnyt tätä videota... Katsomon porukka on kai aika 'high'. Onkos tämä nyt sitä HIPPI-musaa? *hippihymiö*
Katsoin tämän videon. Sanoista en saanut mitään selvää, mutta kuvituksessa oli jotain hyvin tunnistettavaa, etenkin videon kohdalla 4:05. :doubtful:Juskanen sanoi:Stam1na - Lääke
Uutta Stam1naa \o/
Kuulostaa HYVÄLTÄ ja video sopii tavallaan ystävänpäivään (Nahkakymppi) Tänään käyn hakemassa levyn, jotta voi sitä sitten soittaa taustamusiikkina romanttisella Valentine's Dayn kynttiläillallisella :ahem:
Toi on soinu mulla päässä koko päivän! Mahtava kertsi :thumbup:geiloord sanoi:Stam1na - Muuri
Tää on nyt kolahtanut Rajalta kaikista eniten, loistolevy kyllä muutenkin!!
HirviBalthazar sanoi:Katsoin tämän videon. Sanoista en saanut mitään selvää, mutta kuvituksessa oli jotain hyvin tunnistettavaa, etenkin videon kohdalla 4:05. :doubtful: