Päivän biisi Vol.3

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Olen ennenkin postannut tämän biisin, mutta nyt videon kanssa Todd Rundgrens Utopia - Utopia theme part I ja part II

Tämä teki 70-luvulla melkoisen vaikutuksen, kirjoitin koulussa aineenkin biisistä. Onneksi en silloin nähnyt tätä videota... Katsomon porukka on kai aika 'high'. Onkos tämä nyt sitä HIPPI-musaa? *hippihymiö*

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
jupla sanoi:
Olen ennenkin postannut tämän biisin, mutta nyt videon kanssa Todd Rundgrens Utopia - Utopia theme part I ja part II

Tämä teki 70-luvulla melkoisen vaikutuksen, kirjoitin koulussa aineenkin biisistä. Onneksi en silloin nähnyt tätä videota... Katsomon porukka on kai aika 'high'. Onkos tämä nyt sitä HIPPI-musaa? *hippihymiö*
Tuota ei ole taidettu ihan selvin päin säveltääkään :p Oli täysin tuntematon yhtye mulle, hyvän kuuloinen tsipale kyllä!

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Juskanen sanoi:
Stam1na - Lääke

Uutta Stam1naa \o/
Kuulostaa HYVÄLTÄ ja video sopii tavallaan ystävänpäivään (Nahkakymppi) :D Tänään käyn hakemassa levyn, jotta voi sitä sitten soittaa taustamusiikkina romanttisella Valentine's Dayn kynttiläillallisella :ahem:
Katsoin tämän videon. Sanoista en saanut mitään selvää, mutta kuvituksessa oli jotain hyvin tunnistettavaa, etenkin videon kohdalla 4:05. :doubtful:

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Stam1na - Muuri

Tää on nyt kolahtanut Rajalta kaikista eniten, loistolevy kyllä muutenkin!!