Päivän pikainen, osa2 - kuukkelikielto

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
En kyllä tajua tätä kompaa.

Valo yössä oli se sinkkubiisi, joka julkaistiin Orpojen tuki - bändin kanssa ennen (Pulliaisen sovittamaa?) Valo yössä twistiä, ja muistaakseni kyllä sanat on ihan samat molemmissa versioissa.
No niinhän perkele olikin. Sehän se oli mikä radiossa soi loputtomiin. Thanks. Eli kompa on päin vittua. Pahoittelen.

Joku vois muuten Nurmiolta kysäistä kumpi on oikein "hallasilmien himmerrys hyytää" vai "halla silmien himmerrys hyytää". Olen ollut jälkimmäisen uskossa, mutta intterfuck sanoo että ensimmäinen. Joka tapauksessa koko piisi on suomalaisen rocklyriikan helmiä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
No niinhän perkele olikin. Sehän se oli mikä radiossa soi loputtomiin. Thanks. Eli kompa on päin vittua. Pahoittelen.

Joku vois muuten Nurmiolta kysäistä kumpi on oikein "hallasilmien himmerrys hyytää" vai "halla silmien himmerrys hyytää". Olen ollut jälkimmäisen uskossa, mutta intterfuck sanoo että ensimmäinen. Joka tapauksessa koko piisi on suomalaisen rocklyriikan helmiä.
Tarkistin Dumari-kirjasta (s.125). Siinä mainitaan tahdeista puhuttaessa rivi "kerjääjää hallasilmien himerrys hyytää". Eli yhdellä ämmälläkin vielä kaiken lisäksi.
Tiedä sitten.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tarkistin Dumari-kirjasta (s.125). Siinä mainitaan tahdeista puhuttaessa rivi "kerjääjää hallasilmien himerrys hyytää". Eli yhdellä ämmälläkin vielä kaiken lisäksi.
Tiedä sitten.
Todennäköisesti molemmat on suomea ja tarkoittaa samaa asiaa. Kirja on tässä kohtaa luotettavin saatavilla oleva lähde. Hallasilmien himerrys it is.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tämä on huikean nolo tiva. Sekä kysyttävä asia että vihje oli väärin.

Luulin jo että tivaaja olin mä, sen verran tutun oloista kohkaamista.
 
Ylös