Pahis

• Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tilanne:
Albert Oil 5
Mosse 3
Pyryf 3
Dominic 3
JPP 2
Mehe Rienarsuo 2
burb 2
Trullinkaasu 1

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Tilanne:
Kaverukset Sepi ja Keppana kävelivät torilla ja törmäsivät siellä katuvalopylvään juuressa istuksivaan mummoon sonnustautuneena mustaan kaapuun, jonka alta roikkui näkyvästi mummon pimpero. Mummo loihi, että seksiä saisi nyt halvalla.

Sepi ja/tai Keppana: _________________

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Keppana - "Emmä mikään gerofiili ole!"
Sepi - "Luin kerran yhden Finn Westin ja siinä oli iäkkäämmän puoleinen ilotyttö, jonka lempinimi oli just "vanha halpa"."

Örfil

Guest
Hyvä rouva, näyttää siltä ettei kissanne enää hengitä.
Niin, hajukin on jo melkoinen!

Vieläkö ehti?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Voiko jo nyt sanoa että tää on jäässä vai pitääkö odottaa vielä hetki että on esim. 3 viikkoa täynnä? Voihan olla että Dompparilla vain on kova miettimisprosessi menossa että kenkääni lienee se paras.

Trullinkaasu

Well-known member
Peli jatkuu. Jali petkuu.

---

Pahin mahdollinen kansanedustajan vastaus, kun toimittaja kysyy kansanedustajalta, että voidaanko teitä pitää epärehellisenä henkilönä, kun jäitte taas kiinni valehtelemisesta?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Haluaisin uskoa, että nyt on niin, että mitä tulee valehtelemiseen, niin se voi tavallaan olla myös muunneltua totuutta ja totuushan ei pala tulessakaan eli kun minä tuossa illalla sytytin tulen takkaan, niin siinä mahdollisesta puhumastani muunnellusta totuudesta paloi ilmaisemaani asiaan mahdollisesti liittynyt muunneltu osuus pois ja jäljelle jäi puhdas totuus, jota minä siis haluaisin uskoa kaikkien puhuvan kuten myös minä itse pyrin mahdollisuuksieni ja kykyjeni mukaan parasta mahdollista lopputulosta tavoitellen sekä omalta että yhteiskunnan kohdalta.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
-Yhtä vähän kuin minua voidaan pitää tiukkana sällinä, vaikka olen jo tunnin tappanut porukkaa tuohon alaovelle.