Oliko sulla nyt ihan rehellinen metrimitta käytössä ja mittasitko juuresta vai pusseista?Painoindeksi kerro oikein mitään, mutta 23,8 tämän illan kondiksessa näyttäis olevan.
Oliko sulla nyt ihan rehellinen metrimitta käytössä ja mittasitko juuresta vai pusseista?Painoindeksi kerro oikein mitään, mutta 23,8 tämän illan kondiksessa näyttäis olevan.
Stanleyhyn luotan. Tietenkin luku vois olla toinen jos mittauksen suorittaisi pinkeäpeppuinen kipusisko.Oliko sulla nyt ihan rehellinen metrimitta käytössä ja mittasitko juuresta vai pusseista?
Se on ite joka haukkuu!He hee.. Knoukkari on läski...
Minun ei nyt kannata, vaikka indeksi onkin samaa luokkaa knoukan kaa :jaska:Se on ite joka haukkuu!
... otan kohta paidan pois ja laitan kuva jos ei uskota... :mad_old:
Kiitos privaviestistä.Se on ite joka haukkuu!
... otan kohta paidan pois ja laitan kuva jos ei uskota... :mad_old:
Terveen miehen massa lisääntyy kilolla vuodessa. Ellei, sitten on varmaan jotain ruoansulatusongelmia tai vanhuus iskeny.Sanoo se, joka kuolee painoindeksin takia.
Minulla taitaa olla jotain ruoansulatusongelmia, kun painan 45 kiloa enemmän kuin on vuosiaTerveen miehen massa lisääntyy kilolla vuodessa. Ellei, sitten on varmaan jotain ruoansulatusongelmia tai vanhuus iskeny.
Kuis paha 65 tolleen niiku on?Minulla taitaa olla jotain ruoansulatusongelmia, kun painan 45 kiloa enemmän kuin on vuosia
22,7Kuis paha 65 tolleen niiku on?
Updatena excelillä laskettu 27,74474832.Tyhmä väli, eli tarkennetaan 25-26 väliin. En turhaa huolta silti kanna.
BMI on perseestä. Sulla on vissiin hieman lihasmassaa.Vittu. Kävin tarkalla vaakalla tänään. Painoindeindeksi 25,1. En uskois itekkään jos pitäis peilikuvan perusteella arvioida.
Muistetaan knoukka kuitenkin että lihas painaa enempi kuin läski.Vittu. Kävin tarkalla vaakalla tänään. Painoindeindeksi 25,1. En uskois itekkään jos pitäis peilikuvan perusteella arvioida.
Ei sentään A.Sandellin näköinenMuistetaan knoukka kuitenkin että lihas painaa enempi kuin läski.
Mun painoindeksi on noussu ja just velipoika ihmetteli, että musta on tulossa kilpajuoksijan näköinen jos tätä mukaa reenaan.
Normimeininki näytti palanneen, 24.Mihinkäs paino kadonnut tai pituus kasvanut? Nyt näytti olevan 22,7..