burb
.
Kiitos vastauksestanne. Vastauksenne käsitellään luottamuksellisesti tai luottamuksenomaisesti.Formulanomi sanoi:Vakaumukseni estää minua vastaamasta tähän yhtään mitään.
Kiitos vastauksestanne. Vastauksenne käsitellään luottamuksellisesti tai luottamuksenomaisesti.Formulanomi sanoi:Vakaumukseni estää minua vastaamasta tähän yhtään mitään.
Painoindeksini on nyt 23,5Jacques 15-06-2005 sanoi:Painoindeksisi on 24.9
Olen päässyt sen maagisen ylipainorajan alapuolelle tämän kevään aikana! Pahimmillaan painoindeksini oli 27 tuossa maaliskuun alussa.
Armeijaa ennen (2001 kesällä) painoindeksini oli kuitenkin 20.8, joten takaisin otettavaa on vielä aikalailla.
Toi 59 kiloa on 171 senttiselle selälle ihan passeli paini ... oho...tuli väärin ja meinasin korjata, mut olkoon nyt kun tuli kerran kirjotettua. Se on sitä energian säästöä.lara sanoi:20.2..Oon vihdoin paassyt elamaan normaalipainoisten elamaa.
Ihmettelit miksi tyypit on iloisia siitä, että mitat.. luvut pienenee? :doubtful:Juskanen sanoi:Ja ei, mulle EI tullu mitään rivoja ajatuksia mieleen noista poikien postaamista mitois... eiku luvuista!
Juurikin näin Ja hyvä kasvatukseni estää minua sanomasta enempää tästä aiheestaJacques sanoi:Ihmettelit miksi tyypit on iloisia siitä, että mit.. luvut pienenee? :doubtful:
Niin miksi? Miehistä mittaahan tässä kysyttiin, painoindeksiä.Jacques sanoi:Ihmettelit miksi tyypit on iloisia siitä, että mitat.. luvut pienenee? :doubtful:
Tismalleen sama eli 23.7.Micael sanoi:OK!
23.7
Mulla tuo on aika hyvin pysynyt noissa lukemissa vaikka jonkun verran tulee aikidossa käytyäkin.Jussi sanoi:Tismalleen sama eli 23.7.
Alaspäin kuitenkin menossa kun Albert haukkui ylipainoiseksi :ahem:
Ai kidossa?Micael sanoi:Mulla tuo on aika hyvin pysynyt noissa lukemissa vaikka jonkun verran tulee aikidossa käytyäkin.
PuoliPöhkö sanoi:Yheksän senttiä vajaa kaksi metriä
ja 5 kiloa vajaaksi jäävä tasaluku
tekee indeksisksi kakskytäkuus.
Ruumiinrakenne aikalailla sama
kun "määrämittanen etupesään"
Uuspaavalniemellä.