Niin painavaa kuskia en ole vielä kohdannut, etteikö kuski+auto-yhdistelmän työntäminen yksin olisi onnistunut.
Sisäkartingautoilla ei ole mitään tekemistä kilpakarttien kanssa, joten vertailu niihin on turhaa. Ulkokarteissa yritetään tehdä katteet yms. mahdollisimman keveiksi, eikä törmäyksiä imeviksi puskureiksi. Sisäkarteissa erittäin kovienkin iskujen kesto on ensisijaisen tärkeää, joten ymmärtänette että katteet ovat aika paljon stydimpää materiaalia ja niitä on aika paljon paksummat, monin paikoin sisäkkäin menevät kerrokset. Kaiken kaikkiaan se ultrakeveyteen pyrkiminen ei millään tavalla ole olennaista sisävehkeissä, joten lähtökohdat noissa autoissa verrattuna ulkopeleihin ovat täysin eri.
Mulla ei mitään sen kummempaa todistusaineistoa tästä ole (tietenkään). Auto punnittiin AKK:n käyttöön kalibroidulla nelipistevaa'alla ja 173,6kg oli tulos. Bensaa oli tankissa jonkin verran (tankki vetää 9,5l~6,75kg, eikä tankki ollut kuin ehkä kolmasosassa), joten otin vapauden pyöristää tuohon 170 kiloon.
Jos olisitte nostelleet ko. autoja joskus tellingille niin varmasti ymmärtäisitte tuon painon, ilmeisesti ette ole joten ymmärrän ettette ymmärrä. Tää on sikäli hauska tilanne, että mä olen nyt oikeassa ja te olette väärässä, mutta te kaiken nähneet sisäkarting-gurut ette tätä faktaa näillä näkymin tule uskomaan, koska mun omankäden faktatieto ei teidän mutu-laskelmille selvästikään pärjää.
Mutta hei, mulle ihan sama. Te voitte ajella niillä 60kg sisäautoilla 'Clubilla jos sellaisia sieltä löydätte! (KiC:n lastenautot ei mene edes paljoa tuosta 60 kilosta yli, muiden hallien karttien painoa en lähde arvailemaan kun ei kokemusta löydy.) Hyvät skabat vaan!