Mä olen lukenut tältä foorumilta, että kunnon salitreenillä voi lihasmassa kasvaa pitkälti toista kiloa!Luin tänään lehdestä että jos vetää hyvät kuntosalitreenit, lihasmassaa voi tulla jopa 40 grammaa yhden ainoan treenin aikana lisää.
Tiukalla uintisessiolla voi lihasmassaa hävitä vaa'an mukaan 1,5 kg.Mä olen lukenut tältä foorumilta, että kunnon salitreenillä voi lihasmassa kasvaa pitkälti toista kiloa!
Felipen verran siis.Tiukalla uintisessiolla voi lihasmassaa hävitä vaa'an mukaan 1,5 kg.
Tais käydä niin että ensimmäistä kertaa laitoit toisenkin jalan vaa'alle ja saatiin todellinen lukema.125kg.
Totesin, että jotain lienee pielessä ja vaihdoin vaakaa. Tulos: 87,0kg.
Liekö patterit menossa, tms.
Tuossa hiljan juttelin erään tutun kanssa pitkästä aikaa ja oli pudottanut +10 kg viiden kuukauden aikana. Kikkakolmonen oli alkoholin jättäminen kokonaan pois ja lisätty sokeri oli jätetty minimiin. Karkit ym. turhake oli kokonaan jäänyt pois.Viikonloppuna painoindeksini tippui lukuun 20,9. ... Oli tarkoitus olla tipattomalla kaksi viikkoa, mutta nyt on lipsahtanut täyteen yli kaksi kuukautta. Liikunnan ohella tuokin on tietysti omalta osaltaan orastavan six packin ilmestymiseen vaikuttanut.
85,1 kg tänä aamuna, eli kilon verran tavoitteesta jäljessä. Olisin varmaankin päässyt tavoitteeseen jos olisin jatkanut valitsemallani ruokavaliolla, mutta 5 viikkoa sitten ostin rasvanpolttoon tähtäävän nettivalmennuksen, joka vähän hidasti tahtia. Sen myötä tuli ruokavalioon taas kreatiini, jonka käyttö nostaa hieman painoa. Rasvaa tuntuu kuitenkin palaneen tämän aikana vaikka paino ei ole pudonnut kuin kilon, sillä vyötärön ympärysmitasta on lähtenyt 3 senttiä. Toiset 5 viikkoa olisi vielä jäljellä ja toivottavasti sen jälkeen paino olisi luokkaa 81-82 kg.Toi oli tilanne 2014 joulukuussa. Sen jälkeen paino nousi viime ja tämän vuoden aikana parhaimmillaan 92,5 kiloon. Tänä aamuna oli 90,9 kg ja tarkoitus olisi kesäkuun alussa painaa n. 84 kiloa. Puljailin tuossa itselleni n. 2000 kcal ruokavalion, joka lienee n. 500 kcal alle päivittäisen kulutuksen. Katotaan miten sillä lähtee homma sujumaan.