Eli ei mene pitkään? :eek!:Vellu sanoi:Silloin, kun on 20.000 postausta täynnä.
Syy on ihan terveydelliset, olen pari-kolmen kilon päässä huomattavasta ylipainosta. Nyt olen vain lievästi ylipainoinen.Runar ja Kyllikki sanoi:Ekaks tietty kysymys kuuluu, että miksi?
Onko sun huono olla 84-kiloisena tai aiheuttaako se terveyshaittoja? Onko se sulle ylipaino?
Jos on aiheellista laihduttaa, niin sanoisin että kilon tiputat viikossa ja että karppaus on erinomainen tapa laihduttaa. Hetkeäkään ei tarvitse nälkää nähdä. Niin paljon saa syödä kuin huvittaa, kunhan on tarkka siitä mitä syö.
Itse tiputin tupakinpolton lopettamisen mukanaan tuomat lisäkilot tuolla systeemillä ja kaveri on tänä vuonna tiputtanut tuolla 20 kiloa (115 kilosta normaalipainoon, eli 95 kiloon)
Vastaan siis, että 9 viikon kuluttua laihdutuksen aloittamisesta olet viimeistään 75 kilossa. Toki runsaassa kuukaudessakin tuo on mahdollista, mutta hitaampi tahti on parempi.
Hmm, mä luulen, että menee.Jason Voorhees sanoi:Eli ei mene pitkään? :eek!:
Joillekin taas, kuten allekirjoittaneelle, em. karppaus ei sovi yhtään vaan neljän päivän jälkeen oli niin huono olo, että hyvä kun tolpillaan pysyi. Ja kyllä, kaikki oli tehty taiteen sääntöjen mukaan. Eli aika yksilöllistä tuntuu olevan. Monethan tuon kehuvat taivaisiin.Runar ja Kyllikki sanoi:Jos on aiheellista laihduttaa, niin sanoisin että kilon tiputat viikossa ja että karppaus on erinomainen tapa laihduttaa. Hetkeäkään ei tarvitse nälkää nähdä. Niin paljon saa syödä kuin huvittaa, kunhan on tarkka siitä mitä syö.
Joo, uskon myös että se ei kaikille sovi.Albert Oil sanoi:Joillekin taas, kuten allekirjoittaneelle, em. karppaus ei sovi yhtään vaan neljän päivän jälkeen oli niin huono olo, että hyvä kun tolpillaan pysyi. Ja kyllä, kaikki oli tehty taiteen sääntöjen mukaan. Eli aika yksilöllistä tuntuu olevan. Monethan tuon kehuvat taivaisiin.
Mun kokemuksen mukaan tuo ei ole ongelma oikeilla järjestelyillä. Kun otat esim. annoksen jossa on pihvi, niin jätät ne perunat ja muut hiilihydraatteja sisältävät lisukkeet pois ja syöt pelkän pihvin jne.Dominic sanoi:Karppausta vaikeuttaa se, että töiden lomassa tulee yleensä duunikavereiden kanssa käytyä syömässä milloin missäkin ja aina on valinnan vara vähän heikohko. Sosiaalinen tapahtuma, josta en kuitenkaan halua luopua.
Mun mielestä järkevä tavoite noin alkuun olisi tiputtaa se ylipaino vaikka 50 kiloon, kuitenkin kokonaispaino lyhytkasvuisellakin olisi vielä reilusti yli 100 kilon. Parin vuoden tähtäimellähän voisit ottaa tavoitteeksi pästä ylipainosta kokonaan eroon.Dominic sanoi:Domppari yrittää pudottaa ylipainonsa 84 kilosta 75 kiloon.
Milloin tämä maaginen rajapyykki saavutetaan?
Pollia seuraa...
173JOC sanoi:Paljon olet pitkä?
HÄHÄHÄHÄHÄHÄ!jps sanoi:Mun mielestä järkevä tavoite noin alkuun olisi tiputtaa se ylipaino vaikka 50 kiloon, kuitenkin kokonaispaino lyhytkasvuisellakin olisi vielä reilusti yli 100 kilon. Parin vuoden tähtäimellähän voisit ottaa tavoitteeksi pästä ylipainosta kokonaan eroon.
Jes, ite taidan olla ihan hiukan pidempi, ehkä sentin pari. Itse olen tossa 75-76kg painossa, joka on esimerkiksi bmin mukaan jo jopa ylipainon puolella. Sitä nyt ei kannata tietenkään uskoa, vaan mielummin vaikka peiliä. Muutama kiloa lihasmassaa olisi vielä tarkoitus hakea punttisalilta, sinne jonnekin 80kg tienoille. Tarkoitus edetä erittäin proteiinipitoisella, vähä- mutta laadukas hiilihydraattisella ruualla eteenpäin.Dominic sanoi:
715517!!! <3Dominic sanoi:Peili ja rinnan alapuolella roikkuva epämääräinen einiinkiinteä hyllyvä möykky ja rinnat, joita kohta voi jopa puristella, tähän ajaa.
Noi lähtee rasvaimulla. Sen voit tehdä kotona ihan itse ja säästää tuhansia euroja. Et tarvi muuta kuin imurin, jeesusteippiä, täytekynän ja ison peilin. Ensin ruuvaat täytekynän auki, heität sisukseet roskiin ja vuolet kärkiosan teräväksi. Sitten teippaat terävän kärkiosan imuriletkun päähän tiiviisti ja sulla on tee se itse -rasvaimuri. Sitten ei muuta kun sen peilin eteen ja hommiin.Dominic sanoi:Peili ja rinnan alapuolella roikkuva epämääräinen einiinkiinteä hyllyvä möykky ja rinnat, joita kohta voi jopa puristella, tähän ajaa.