Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?


  • Äänestäjiä yhteensä
    92

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
KnowHow sanoi:
Noi lähtee rasvaimulla. Sen voit tehdä kotona ihan itse ja säästää tuhansia euroja. Et tarvi muuta kuin imurin, jeesusteippiä, täytekynän ja ison peilin. Ensin ruuvaat täytekynän auki, heität sisukseet roskiin ja vuolet kärkiosan teräväksi. Sitten teippaat terävän kärkiosan imuriletkun päähän tiiviisti ja sulla on tee se itse -rasvaimuri. Sitten ei muuta kun sen peilin eteen ja hommiin.
Kokeilempa tuota heti täällä duunissa. Täällä onkin tuollainen teollisuuspölynimuri, lähtee varmasti rivakammin ja paremmin läskit. Raportoin hetkisen kuluttua!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
KnowHow sanoi:
Noi lähtee rasvaimulla. Sen voit tehdä kotona ihan itse ja säästää tuhansia euroja. Et tarvi muuta kuin imurin, jeesusteippiä, täytekynän ja ison peilin. Ensin ruuvaat täytekynän auki, heität sisukseet roskiin ja vuolet kärkiosan teräväksi. Sitten teippaat terävän kärkiosan imuriletkun päähän tiiviisti ja sulla on tee se itse -rasvaimuri. Sitten ei muuta kun sen peilin eteen ja hommiin.
Tommosia rasvaimusuuttimia pölynimuriin kannattais ryhtyä valmistamaan ja sit vaan eBayhin myymään! :ahem:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Dominic sanoi:
Ennen olin laiha, kun en päivän aikana MUISTANUT välttämättä syödä kuin ruisleipiä ja juoda kahvia. Nykyään sit tulee ahdettua aina lämpimiä läskiaterioita naamaan.

En syö kebabbia tai pizzoja kauheasti, mutta suhteellisen useasti tulee kuitenkin käytyä esim. kiinalaisissa syömässä. Mutta ei kai ne niin lihottavia ole kuin esim. rasvainen pizza?

Kotona vedän yleensä vain leitää tai pihvia kera perunoiden (viikonloppuisin).

Olut lienee kans pieni ongelma, meinaan perjantaisin sitä tulee vähintään sixpack juotua ja viikollakin on tapana ottaa illalla 1-2 rauhottavaa.

Toisinaan kyllä ollut niitäkin jaksoja kun olutta ei ole mennyt arkisin ollenkaan.
Peruna on pahasta. Aiheuttaa varmasti puolet suomalaisten lihavuudesta. Pelkkää sokrua.

Kiinalaisessa on ainakin rasvaa niin paljon, että huh huh. Kebaissakin on kait vähän eroa, onko riisillä ilman majoneesia vai vedätkö kermaperunoilla majoneesin kera.

Itse syön käytännössä pelkästään kanaa, sellaisenaan tai fetan kanssa, jauhelihaa ja rahkaa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
JOC sanoi:
Kiinalaisessa on ainakin rasvaa niin paljon, että huh huh.
No se riippuu vähän tietysti siitä mitä siellä kiinalaisessa syö, mutta yleensä kiinalainen safka on mun ymmärtääkseni suhtkoht terveellistä verrattuna pizzoihin ja muihin vastaaviin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tuon perunahommelin olen tiennytkin, jos sitä sitten riisillä jatkossa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
OoPee sanoi:
No se riippuu vähän tietysti siitä mitä siellä kiinalaisessa syö, mutta yleensä kiinalainen safka on mun ymmärtääkseni suhtkoht terveellistä verrattuna pizzoihin ja muihin vastaaviin.
En yleensä syö mitään friteerattuja juttuja. Chilihärkä on yks herkuista.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
OoPee sanoi:
No se riippuu vähän tietysti siitä mitä siellä kiinalaisessa syö, mutta yleensä kiinalainen safka on mun ymmärtääkseni suhtkoht terveellistä verrattuna pizzoihin ja muihin vastaaviin.
Noh itellä viimeksi muistikuvat friteeratusta kanasta, possusta ja jostian muusta, maistoin sen upporasvan siinä pinnalla...Yökh. Ainakin salolaisissa kiinalaisissa on rasvaa yli oman tarpeen. Mutta oikea kiinalainen ei kait olekaan niin rasvasta. Lienee taiteilijan vapaus tehdä sitä haluamallaant tavalla. Turussa joku kasvissetti kiinalaisesta naudan kanssa ei taas ollut rasvaa nähnytkään.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
BTW. Oopee, silloin kerran totesin forumilla etten pidä kiinalaisesta ruoasta, mutta thaimaalaisesta kyllä, johon sä totesit, että jos käy kunnon kiinalaisessa niin pitäis kyllä thai-ruoasta tykkäävälle maittaa.

Sen jälkeen kävin koittamassa useatakin eri paikkaa ja huomasin että todella suuria tasoeroja on - lähes järkyttäviä eroja. Mutta nykyään olen chilihärän suuri ystävä! :thumbup: Monesti tulee myös otettua annos, joka sisältää 3-4 pientä annosta niin saa vähän vaihtelua. ETTÄ NÄIN.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kiinalaisessa käynyt vain kerran. Savonlinnassa, josta sitten löytyikin lähestulkoon orjatyövoimaa. Semmosia ne on kaikki!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
JOC sanoi:
Noh itellä viimeksi muistikuvat friteeratusta kanasta, possusta ja jostian muusta, maistoin sen upporasvan siinä pinnalla...Yökh. Ainakin salolaisissa kiinalaisissa on rasvaa yli oman tarpeen. Mutta oikea kiinalainen ei kait olekaan niin rasvasta. Lienee taiteilijan vapaus tehdä sitä haluamallaant tavalla. Turussa joku kasvissetti kiinalaisesta naudan kanssa ei taas ollut rasvaa nähnytkään.
No totta mooses friteeratut safkat ovat rasvaisia, mutta nehän on vain yksi osa kiinalaista keittiötä. Joku kiinalainen sipulihärkä ei oo varmastikaan kovin rasvaista.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Dominic sanoi:
BTW. Oopee, silloin kerran totesin forumilla etten pidä kiinalaisesta ruoasta, mutta thaimaalaisesta kyllä, johon sä totesit, että jos käy kunnon kiinalaisessa niin pitäis kyllä thai-ruoasta tykkäävälle maittaa.

Sen jälkeen kävin koittamassa useatakin eri paikkaa ja huomasin että todella suuria tasoeroja on - lähes järkyttäviä eroja. Mutta nykyään olen chilihärän suuri ystävä! :thumbup: Monesti tulee myös otettua annos, joka sisältää 3-4 pientä annosta niin saa vähän vaihtelua. ETTÄ NÄIN.
Niin että olis vaan kannattanu heti uskoa mua :eek:

Juu ja onhan niissä tosiaan paljon tasoeroja, huonoimmissa about kaikki maistuu samalle (eli semmoselle vetiselle soijakastikkeelle) :rolleyes:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Dominic sanoi:
Tuon perunahommelin olen tiennytkin, jos sitä sitten riisillä jatkossa.
Eijjei...riisi on melkonen hiilihydraattipommi. Luepa paketin kyljestä hiilihydraattipitoisuus...saatat yllättyä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Runar ja Kyllikki sanoi:
Eijjei...riisi on melkonen hiilihydraattipommi. Luepa paketin kyljestä hiilihydraattipitoisuus...saatat yllättyä.
Makaroni? :rolleyes:

Nojuu, tiedän, tiedän.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Riisi vois toimia ehkä siksi paremmin, että sitä tulee syöyä automaattisesti vähemmän kuin perunaa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jos keksi jotai kasviskorvikkeita...keitettyjä papuja tai vastaavaa.
 
Ylös