Aamupaino samoilla hyöyryillä reilu 83kg.Kohta joutuu siirtymään lasten vaakaan, syöny kuin porsas ja paino alle 85.
Mikäs verokanta tuolla (täällä) merellä nykyään on?89,0kg.
Helsinki-Tukholma -risteily vaatii veronsa.
Sen tietää ja etenkin tuntee itse parhaiten. Itse jos lihon 2-3 kg, kaikki on suoraan tuossa eturessussa ja se vituttaa se kumpu, kun ilmestyy.Sulla on sen verran pituutta, että eipä tuo 77kg ole paino eikä mikään.
Pallomaha vaiti!Vitu...no ei kun huvittaa kun 'pallomahasta' puhuvat ihmiset, joilla ei oikeasti ole tietoakaan mistään ylipaino-ongelmasta.
THL:n ravintosuosituksilla ahdat perunaa kitusiin niin että vinkuu?Jotain pitäs vissiin tehä. En tajua mistä on kyse, kun joka kerta kun tulen Suomeen kesällä, alkaa ihan käsittämätön lihominen, Siis ihan rakettina noussut nyt taas kuukaudessa yli 10 kiloa.
Kun pääsen takas kotiin, se alkaa taas pudota ja menee takas normaalitasolleen.
Kuitenkin syön ihan samoja määriä molemmissa maissa. Molemmissa pyrin suosimaan "oman maan" ruokaa.
Ainoa suuri ero on, että Espanjassa syön todella paljon (auringonkukkaöljyssä) friteerattua ruokaa. Suomessa mulla ei oo edes friteerauskeitintä.
Minä ainakin teen niin, mutta paino vain tippuu. Syön paljon perunaa, pastaa, leipää, kaurapuuroa jne.THL:n ravintosuosituksilla ahdat perunaa kitusiin niin että vinkuu?
En nyt osaa heittää Jonin pituutta ja painoa ulkoa, mutta pituutta taisi olla minua enemmän ja painoa parikymmentä kiloa vähemmän. Painoindeksillä mitattu laihuus ei toki vielä tarkoita, ettei pömppöä voisi tulla ja kropalle kannattai tehdä jotain. Jotain ei kuitenkaan ole nälkäkituutuslaihdutus, vaan oikeanlaisen massan lisääminen voisi olla hyvä suunta.Vitu...no ei kun huvittaa kun 'pallomahasta' puhuvat ihmiset, joilla ei oikeasti ole tietoakaan mistään ylipaino-ongelmasta.