Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?


  • Äänestäjiä yhteensä
    92
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Uusiman tiedon mukaan nesteen säännöllinen nauttiminen urheilusuorituksissa ei ole niin tärkeää kuin on ajateltu. Riittää se, että juo silloin kun on jano. Ja kannattaa muistaa se, että nesteen liialliseen nauttimiseen liittyy myös suuria riskejä (vesikin on myrkky liiallisesti nautittuna). Myös omat kokemukseni tukevat näitä tutkimuksia. On muuten vähän outo juttu, että sisätreeneissä rullalla, kuluu mulla aivan valtavia määriä nestettä, mutta ulkona pyöräillessä en tarvitse läheskään samaa määrää suhteessa treenin kestoon.
 

Örfil

Guest
Sisällä on lämpimämpää?

Juoksin viime marraskuussa puolimaratonin ilman vettä, keli oli viileä. Temppu (= juoksu ilman vettä 2.5 tuntia) oli silkkaa amatöörimäisyyttä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Uusiman tiedon mukaan nesteen säännöllinen nauttiminen urheilusuorituksissa ei ole niin tärkeää kuin on ajateltu. Riittää se, että juo silloin kun on jano. Ja kannattaa muistaa se, että nesteen liialliseen nauttimiseen liittyy myös suuria riskejä (vesikin on myrkky liiallisesti nautittuna). Myös omat kokemukseni tukevat näitä tutkimuksia. On muuten vähän outo juttu, että sisätreeneissä rullalla, kuluu mulla aivan valtavia määriä nestettä, mutta ulkona pyöräillessä en tarvitse läheskään samaa määrää suhteessa treenin kestoon.
Sisällä viima ei viilennä kehoa. Syke saattaa olla 10 laakia korkeampi kun keho yrittää viilentää itseään.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Seurakaveri pyörtyi nestehukkaan 100 metriä ennen Suomen mestaruutta nestehukkaan. Siitä tulee muuten aika pitkä kilpailukielto lääkäriltä.

Nina joi pullollisen (7 dl) 90 km pyöräilyn aikana.
 

Örfil

Guest
Olemme tässä siivoilleet luppoaikana talon vinttistä joutavaa tavaraa kierrätykseen ja roskiin ym.
Löysin vanhat inttiaikaiset terveystietopaperini, jotka oli pukattu kotiutuessa mukaan. Niiden mukaan tulopainoni oli ollut 68 kg ja 11 kk myöhemmin kotiutumispaino 66 kg. Nyt paino oli tänään 68.6 kg eli olen liki samassa painossa kuin perget age warmachine dudena.

Ympyrä tavallaan sulkeutuu, enkä tarkoita tällä sulkijalihasta.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Kesäloman aikana painoni nousi n. kilon. Painan nyt 68kg (183cm). Tulosten valossa vaikuttaa siltä, että olen löytänyt ideaalimassan.
 
Ylös