Itte olen ajatellut, että läskiä on lähtenyt ja tilalle tullut hieman enämpi lihasmassaa ja siittiöitä.Lenkkeilyn lisääminen vaikuttaa hiukan jälkijättöisesti painoon. Enkä nyt vihjaile, että kakkisit lenkkeilysi lomassa.
Itte olen ajatellut, että läskiä on lähtenyt ja tilalle tullut hieman enämpi lihasmassaa ja siittiöitä.Lenkkeilyn lisääminen vaikuttaa hiukan jälkijättöisesti painoon. Enkä nyt vihjaile, että kakkisit lenkkeilysi lomassa.
Iltapaino 87.5kg. Tosin syömingit vielä edessä.Paino vakiintunut 89kg tienoille syömällä hyvin pullaa ja pastaa. Vähän pelottaa lähteeköhän taas talvella nousuun..
86,5 kiloon pärähti mulla vaaka perjantaina.Iltapaino 87.5kg. Tosin syömingit vielä edessä.
Huomaa kyllä pk-vauhdin kohenemisena tämän.
TriplajättipottikultaturbomegabingoSama. Nyt 92. Täytyy tehdä peliliike.
Itsellä leposyke tuplat ja äo puolet, eli keskiarvo ihan hyvä.Triplajättipottikultaturbomegabingo
Jätkällä on paino, leposyke ja äo sama!
Studiotiimi onnittelee!:thumbup:
Juo sokeritonta ES:ää, niin ei tuu painoo lisää, mut sydän leikkaa kiinni.53. Pitää varoo ettei tuu lisää.
Ai onko sellastaki nykyää?Juo sokeritonta ES:ää, niin ei tuu painoo lisää, mut sydän leikkaa kiinni.
Paino. Syke on joskus käyny aika kovilla kun Elixiassa vähä juossu.Äo, leposyke vai paino?
Maku: leppoisa-esanssiAi onko sellastaki nykyää?
Välillä tullut mieleen että olisko parempi harrastaa vaikka painia kuin lenkkeilyä.Sama. Nyt 92. Täytyy tehdä peliliike.
Sun onkin helppo noista yöjuoksuista siirtyä sänkypainiin!:frank:Välillä tullut mieleen että olisko parempi harrastaa vaikka painia kuin lenkkeilyä.
Mitäs siihen totesit?Mulla putos kerran paino. Jalalle.