Jokuhan on perustanut jopa tällaisen pollin asian tiimoilta:frank:Mä sanoisin, että jos ylipäätään joutuu kaloreita laskemaan missään asioissa, on hommat jo vituillaan.
Jokuhan on perustanut jopa tällaisen pollin asian tiimoilta:frank:Mä sanoisin, että jos ylipäätään joutuu kaloreita laskemaan missään asioissa, on hommat jo vituillaan.
Eikös hyvä viinapää tarkoita perinteisesti sitä, että täytyy juoda enämpi, että tulee humalaan?Enämpi siellä viinapäässä silloin ongelma, jos alkoholin nauttimisesta rupee kiloja kertymään vartaloon.
Toisaalta. Oliskos sama efekti, että jois heti ihan vitusti viinaa ja oksentais sen jälkeen. "Hyvälle" viinapäällehän ei voi mitään, mutta olis edes toi laihduttava vaikutus.Eikös hyvä viinapää tarkoita perinteisesti sitä, että täytyy juoda enämpi, että tulee humalaan?
Eikös huonolla viinapäällä olisi päinvastoin laihduttava vaikutus, varsinkin jos on taipuvainen oksentelemaan kännissä?
Onko tähän joku laskuri jossain?ja sitten taas raitista viikkoa käyntiin.
Mulla on sellainen yhden bitin laskuri näitä raittiita viikkoja varten, ilman carry-bittiä.Onko tähän joku laskuri jossain?
Sekosin laskuissa 300:n jälkeen.
Vois perustaa oman toikin joka viikolle :ahem:
Et muuten enää pärjää tuon alkoholismin kanssa omin neuvoin ja päin. Tiedoksi.Huh, vähän repesi tuossa loppuviikosta. Pää ei kestänyt.
Noh, nyt kevyt ja reipas riittävän huuruinen viikonloppu ja sitten taas raitista viikkoa käyntiin. Viikon päästä pidetäänkin pienet syyspippalot. Tiedoksi tmoi!
Mit vit. Mähän oon jossain länkelmäjell silloHuh, vähän repesi tuossa loppuviikosta. Pää ei kestänyt.
Noh, nyt kevyt ja reipas riittävän huuruinen viikonloppu ja sitten taas raitista viikkoa käyntiin. Viikon päästä pidetäänkin pienet syyspippalot. Tiedoksi tmoi!
Tuo nyt ei ole alkoholismia vielä nähnytkään. Kuhan retsoilee pan.. tai niinku siis..Et muuten enää pärjää tuon alkoholismin kanssa omin neuvoin ja päin. Tiedoksi.
Apua hakemaan, mars mars.
Olen eri mieltä. On nähnyt. Jos ei pysty arkena olemaan ryyppäämättä...Tuo nyt ei ole alkoholismia vielä nähnytkään.
Kyllä se on ihan yhtä varmaa kuin Puuttinin joukot Ukrainassa.:frown:Tuo nyt ei ole alkoholismia vielä nähnytkään. Kuhan retsoilee pan.. tai niinku siis..
No perse! :/Mit vit. Mähän oon jossain länkelmäjell sillo
Se on aivan normaalia alkoholismia. Ihailtavaa invatoimintaa.Tuo nyt ei ole alkoholismia vielä nähnytkään. Kuhan retsoilee pan.. tai niinku siis..
Ryyppääminen onkin hieman eriasia, kuin yhden tai kahden oluen juominen.Olen eri mieltä. On nähnyt. Jos ei pysty arkena olemaan ryyppäämättä...
Olisin huolissani Dompasta ellen olisi huolissani itsestäni. Hihihi kalia! Onhan se ihan saatanan hienoo olla kännissä! WAU!
Alkoholistilla on aina a) homma hallinnassa ja kee) joku helvetin hyvä syy siihen juomiseen. :ahem:Ryyppääminen onkin hieman eriasia, kuin yhden tai kahden oluen juominen.
Ryyppääminen onkin hieman eriasia, kuin yhden tai kahden oluen juominen.
Se raja missä alkoholi aiheuttaa enemmän tuhoa kuin hyötyä on hel-ve-tin tiukka ja armoton. Kaksi olutta illassa taitaa mennä jo yli sen rajan, ainakin jos semmoinen tapa on joka ilta. Ja viisi:uusi ehdottomasti.Eilen 5 olutta ja yksi siideri ja ihan tyytyväinen olo oli.
Wikistä.Alkoholismi (lat. Alcoholismus; ICD-10: F10.2[1]) on sairaus, johon sairastunut tuntee pakonomaista tarvetta juoda alkoholia. Alkoholismi on yksi päihderiippuvuuden muodoista. Alkoholistin on vaikea kontrolloida juomistaan, joten hän kärsii sekä fyysisestä että psyykkisestä riippuvuudesta ja vieroitusoireista. Alkoholismin muihin määritelmiin kuuluu esimerkiksi pitkäaikainen liiallinen alkoholinkäyttö, joka aiheuttaa sosiaalisia ja terveydellisiä haittoja. Alkoholismi voidaan jakaa kahteen lajiin: kausittaiseen (Alcoholismus episodicus) ja jatkuvaan ryypiskelyyn (Alcoholismus chronicus).
Alkoholin suurkuluttajat ovat riskiryhmässä alkoholismin suhteen. Alkoholin suurkulutus on elämäntapa, jota ei voida vielä luokitella alkoholismiksi, ts. varsinaista riippuvuutta ei ole vielä kehittynyt. Tästä huolimatta suurkulutus on monilla tavoilla haitallista ja vaarantaa terveyden. Alkoholin suurkuluttajaksi katsotaan henkilöt, jotka juovat säännöllisesti alkoholia yli riskirajan. Miehillä tämä raja on 24 annosta ja naisilla 16 annosta viikossa.[4] Alkoholin terveyshaittojen vähentämiseksi suositellaan raittiutta tai alkoholinkäytön vähentämistä tasolle, josta ei ole keskimäärin haittaa (riskirajana pidetään naisilla 1,5 ja miehillä 3 annosta päivässä). [5] Yksi annos alkoholia on esimerkiksi yksi pieni pullo (0,33 l) keskiolutta tai siideriä, yksi lasi (12 cl) kevyttä viiniä tai paukku (4 cl) 40 % viinaa