Olen ehdottoman samaa mieltä tästä.Tuohan onkin joku miesten ihannepituus
Olen ehdottoman samaa mieltä tästä.Tuohan onkin joku miesten ihannepituus
Korkeus mitataan seisten, ei makuullaan.Itse olen 240 senttimetriä korkea.
87.0kg. Kohta bailataan.88.5kg. Kohta bailataan.
Alle kaksi viikkoa ja reilu kaksi kiloa pudotusta. Ei paha.87.0kg. Kohta bailataan.
Jollakin ihmedietillä saat viimeisteltyä pahan mielen.Alle kaksi viikkoa ja reilu kaksi kiloa pudotusta. Ei paha.
Itellä tullut samaa tahtia ylöspäin. Kuukaudessa n. femma plussaa. Käyn niin harvakseltaan puntarilla että hieman järkytyin muutama päivä sitten.
Olen yrittänyt korjata tilannetta a) syömällä murheeseeni, sekä b) valittamalla asiasta. Ei tunnu auttavan, mulla loppuu kohta keinot.
Luin väärin. Hämmennyin.Jollakin ihmedeitillä saat viimeisteltyä pahan mielen.
Paisutitko itseäsi neliössä, kuutiossa, vai jotain siltä väliltä?Jos olisin pidempi lailla jjv/Faggis/Flaavio-kolmikon, niin painaisin näillä painoindekseillä 82,2kg.
Paisuttelun jälkeen näytin Coulthardilta, eli kuutiossa.Paisutitko itseäsi neliössä, kuutiossa, vai jotain siltä väliltä?
Huipulta on helppo tulla alasAlle kaksi viikkoa ja reilu kaksi kiloa pudotusta. Ei paha.
Jossain akkain jumppalehdessä sanottiin, että nälkäisenä energiaa polttavat oheistoiminnot, kuten käsien spottaani heiluttelu vähentyy ja painonpudotus hidastuu. Kokeile ylensyönnin ohessa sponttaania käsien heiluttelua. Mieluiten ravintolassa.Itellä tullut samaa tahtia ylöspäin. Kuukaudessa n. femma plussaa. Käyn niin harvakseltaan puntarilla että hieman järkytyin muutama päivä sitten.
Olen yrittänyt korjata tilannetta a) syömällä murheeseeni, sekä b) valittamalla asiasta. Ei tunnu auttavan, mulla loppuu kohta keinot.
Samalla säästää mm. kirjaimia.Huipulta on helppo tulla alas
.
Jossain akkain jumppalehdessä sanottiin, että nälkäisenä energiaa polttavat oheistoiminnot, kuten käsien spottaani heiluttelu vähentyy ja painonpudotus hidastuu.
Vitun Samsung.Samalla säästää mm. kirjaimia.