Ehkei kannattaisi lomakaudella aloittaa tätä rumbaa...? Nooh..en ole varma.Jacques sanoi:Tuleeko paidat tilaukseen ehkä 3 vuoden päästä, vai mikä on tilanne tämän suhteen?
Ei. Eikös tuo kysely olisi ollut kätevämpi tehdä privalla ?Aikooko Antti muuten vastata ollenkaan hänelle aiheeseen liittyen lähettämääni privaan?
Malli on OK!:thumbup: Odotellaan paitaa.Antti sanoi:Mulla mitään lomaa...
Paidan painatukseen käytetään todennäköisesti samaa suomalaista firmaa kuin pipojen kohdalla ja hintakin olisi hieman pienempi kuin Jacquesin ehdotuksessa.
Onko tuo malli suunnilleen kaikkien hyväksymä jotta voin alkaa selvittää lopullista hintaa?
Voin. Mikäs versio se nyt olikaan?Antti sanoi:Voisiko Captain Howdy toimittaa minulle lopulliset vektoripiirrostiedostot?
pitäisikö mainostaa stickynä jokaisella forumin palstalla kenties vielä pari viikkoa?Antti sanoi:Tilauksesta on tulossa aika pieni, 50 kpl. Ovatko kaikki paidasta mahdollisesti kiinnostuneet tietoisia tästä ketjusta? Selkätekstin takia näitä on vaikea myydä muille kuin sisäpiiriläisille eli kovin montaa ylimääräistä kappaletta ei uskalla tilata.
Voisiko Captain Howdy toimittaa minulle lopulliset vektoripiirrostiedostot?
Tämä: http://asioita.net/forum_paita10.gifCaptain Howdy sanoi:Voin. Mikäs versio se nyt olikaan?
Selvä homma:thumbup: Onko arviota hinnasta?Antti sanoi:Tämä: http://asioita.net/forum_paita10.gif
Kysyn tarjousta ja kun hinta on lyöty lukkoon, avaan sitovan tilauslomakkeen, jolloin paitaa voidaan mainostaa joka paikassa.
Peesaan. Tosin en mene takuuseen tuosta kiukuttelusta omalta osaltani, jos sitä superia ei oteta ;-)burb sanoi:No jos Superpremium olis sitten vaikka sen 27 ekee niin mieluummin se.
En kuitenkaan ala kiukuttelemaan vaikkei sitä otettaiskaan.
Mullakin meni vähän ohi, että mitä mä oon mukamas ehdottanut?kouvotsvoni sanoi:Mikäs se Jacqueksen ehdotus paidan hinnaksi oli? 107e? Paidat kehittelyyn ja tilaukseen vaan.
Voithan sie teettää itelles oman.. kyllä kait Capu antais ne vektoripiirrokset jos oikein kauniisti anelet. :idea:Jacques sanoi:Jos Antti tarkoittaa ehdotuksella tätä, niin tuohan ei ole mikään ehdotus tähän paitatilaukseen liittyen. Siinä olisin kaivannut Antilta vain kommenttia saako tilata urheilupaitoja, joihin tulee samat kuvat ja tekstit kuin f1-forumin paidassa. Mitään kommenttia ei kuitenkaan tullut privaherätteestäni huolimatta, joten olen itse tämän idean jo vähän hylännytkin.. :doubtful: