Paitatilausten ennakkokysely

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tuleeko paidat tilaukseen ehkä 3 vuoden päästä, vai mikä on tilanne tämän suhteen?

Aikooko Antti muuten vastata ollenkaan hänelle aiheeseen liittyen lähettämääni privaan? :confused:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
Tuleeko paidat tilaukseen ehkä 3 vuoden päästä, vai mikä on tilanne tämän suhteen?
Ehkei kannattaisi lomakaudella aloittaa tätä rumbaa...? Nooh..en ole varma.
Aikooko Antti muuten vastata ollenkaan hänelle aiheeseen liittyen lähettämääni privaan? :confused:
Ei. Eikös tuo kysely olisi ollut kätevämpi tehdä privalla ?
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Mulla mitään lomaa...

Paidan painatukseen käytetään todennäköisesti samaa suomalaista firmaa kuin pipojen kohdalla ja hintakin olisi hieman pienempi kuin Jacquesin ehdotuksessa.

Onko tuo malli suunnilleen kaikkien hyväksymä jotta voin alkaa selvittää lopullista hintaa?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eiköhän se ole siinä. Eihän aina kaikki saa sitä mieluisintaan mutta taisi ihan hyvä kompromissi löytyä.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17745
Sijainti
East of Eden
Antti sanoi:
Mulla mitään lomaa...

Paidan painatukseen käytetään todennäköisesti samaa suomalaista firmaa kuin pipojen kohdalla ja hintakin olisi hieman pienempi kuin Jacquesin ehdotuksessa.

Onko tuo malli suunnilleen kaikkien hyväksymä jotta voin alkaa selvittää lopullista hintaa?
Malli on OK!:thumbup: Odotellaan paitaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mikäs se Jacqueksen ehdotus paidan hinnaksi oli? 107e? Paidat kehittelyyn ja tilaukseen vaan.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Tilauksesta on tulossa aika pieni, 50 kpl. Ovatko kaikki paidasta mahdollisesti kiinnostuneet tietoisia tästä ketjusta? Selkätekstin takia näitä on vaikea myydä muille kuin sisäpiiriläisille eli kovin montaa ylimääräistä kappaletta ei uskalla tilata.

Voisiko Captain Howdy toimittaa minulle lopulliset vektoripiirrostiedostot?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Antti sanoi:
Tilauksesta on tulossa aika pieni, 50 kpl. Ovatko kaikki paidasta mahdollisesti kiinnostuneet tietoisia tästä ketjusta? Selkätekstin takia näitä on vaikea myydä muille kuin sisäpiiriläisille eli kovin montaa ylimääräistä kappaletta ei uskalla tilata.

Voisiko Captain Howdy toimittaa minulle lopulliset vektoripiirrostiedostot?
pitäisikö mainostaa stickynä jokaisella forumin palstalla kenties vielä pari viikkoa?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No jos Superpremium olis sitten vaikka sen 27 ekee niin mieluummin se.
En kuitenkaan ala kiukuttelemaan vaikkei sitä otettaiskaan.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
burb sanoi:
No jos Superpremium olis sitten vaikka sen 27 ekee niin mieluummin se.
En kuitenkaan ala kiukuttelemaan vaikkei sitä otettaiskaan.
Peesaan. Tosin en mene takuuseen tuosta kiukuttelusta omalta osaltani, jos sitä superia ei oteta ;-)
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Käy superi mullekin.. ei se kaks jööröä niin paljon ole että velkavankeuteen joutuis.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Mikäs se Jacqueksen ehdotus paidan hinnaksi oli? 107e? Paidat kehittelyyn ja tilaukseen vaan.
Mullakin meni vähän ohi, että mitä mä oon mukamas ehdottanut? :confused:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jos Antti tarkoittaa ehdotuksella tätä, niin tuohan ei ole mikään ehdotus tähän paitatilaukseen liittyen. Siinä olisin kaivannut Antilta vain kommenttia saako tilata urheilupaitoja, joihin tulee samat kuvat ja tekstit kuin f1-forumin paidassa. Mitään kommenttia ei kuitenkaan tullut privaherätteestäni huolimatta, joten olen itse tämän idean jo vähän hylännytkin.. :doubtful:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
Jos Antti tarkoittaa ehdotuksella tätä, niin tuohan ei ole mikään ehdotus tähän paitatilaukseen liittyen. Siinä olisin kaivannut Antilta vain kommenttia saako tilata urheilupaitoja, joihin tulee samat kuvat ja tekstit kuin f1-forumin paidassa. Mitään kommenttia ei kuitenkaan tullut privaherätteestäni huolimatta, joten olen itse tämän idean jo vähän hylännytkin.. :doubtful:
Voithan sie teettää itelles oman.. kyllä kait Capu antais ne vektoripiirrokset jos oikein kauniisti anelet. :idea:
 
Ylös