Päivän lakko hajun bannauksen johdosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jankatakseni itselleni melko yhdentekevästä asiasta. Kuinka monta kertaa täällä on nähty keskustelun kiivastuttua kommentteja tyyliin "voi helvetti kun sinäkin oot yksinkertanen :nope:" ilman, että kukaan on vaivautunut kiinnittämään asiaan mitään huomiota. Ja ton kaltaset sentäs on suunnattu aina yhdelle hahmolle, jolla on siis kaikki syy ottaa se henkilökohtasesti.

cinderella3.jpg

Voi vittu. Esitän kysymyksen: mitä jos haju jatkaa täsmälleen samaa linjaa kärsittyään tämän bannin? Tuleeko pidempää bannia? Entä jos sen jälkeen homma jatkuu aivan samanlaisena? Tuleeko ikuista bannia?

Itse uskon ja toivon, että mies jatkaa täsmälleen samalla, omalla, selkeällä ja jäsennellyllä linjallaan. Näin varmasti myös käykin.

Voi vittu. Esitän kysymyksen: mitä jos haju jatkaa täsmälleen samaa linjaa kärsittyään tämän bannin? Tuleeko pidempää bannia? Entä jos sen jälkeen homma jatkuu aivan samanlaisena? Tuleeko ikuista bannia?

Itse uskon ja toivon, että mies jatkaa täsmälleen samalla, omalla, selkeällä ja jäsennellyllä linjallaan. Näin varmasti myös käykin.

No saattaa ola, että paska haisee ja balalaikka soi. Että sillee.

Ei sitte pysyny ees tän toikin alottaja lakossa koko päivää. :tongue: Muuthan on tainnukin olla jopa epätavallisen aktiivisella päällä. :D

Ihan muuten mielenkiinnosta vaan, oisko banjo mielestänne yhtä huutava vääryys jos rangaistu henkilö olisi vaikkapa Alonson faneja haukkunut yksinkertaisiksi?

Melko ihmeellistä tällainen banneista keskustelu ja päivittely.. :eek:
Monella forumilla jaetaan banneja ("päivittäin"), pitkiäkin sellaisia, eikä siitä synny tällaisia torikokouksia.
Ilmeisesti ilmiö on... ilmiö f1-forumilla... huvittavaa tämä jauhaminen sinänsä. :D

Melko ihmeellistä tällainen banneista keskustelu ja päivittely.. :eek:
Monella forumilla jaetaan banneja ("päivittäin"), pitkiäkin sellaisia, eikä siitä synny tällaisia torikokouksia.
Ilmeisesti ilmiö on... ilmiö f1-forumilla... huvittavaa tämä jauhaminen sinänsä. :D
Sitä minäkin jaksan ihmetellä... Ehkä vaan minä olen suppeakatseinen ja tyhmä ja kaikkea uskovaisiin liitettävää päälle.

Jatkakoon haju samalla "avarakatseisella" linjallaan vaan sitten.

Ja varmaan loput tulleet aiheesta. Mitä olen lähtenyt provoihin mukaan.

Kerran tosin ihan issekseni kirjoitin neekeri ja huilasin viikon muistaakseni.:o