FW08
Registered User of Talent
Kojootti määrätty!Haluaisin, että mulle määrättäs pakkovenäjä. Sen sujuttua voisin ottaa pakkoespanjan.
Kojootti määrätty!Haluaisin, että mulle määrättäs pakkovenäjä. Sen sujuttua voisin ottaa pakkoespanjan.
Coyote föreskrivna!Kojootti määrätty!
Kojootin kirjoittava esinahka. Osaan minäkin ruotsia.Coyote föreskrivna!
Sulla taitaa olla sääntönä aina ehdottaa jotain?ehdotinko jo toikin paremmaksi nimeksi 'pakkikset'?
Ehdotan että täst'edes sanotaan sänis, sänikset.Sulla taitaa olla sääntönä aina ehdottaa jotain?
Tilanne ja lääkkeet huomioonottaen edustanen työtä ja työpaikkaa/alaa jossa monella muullakin tulevaisuus. Toivottavasti. En ole KELA:lla siis hommissa.Kyky ymmärtää sitä, että oma tilanne ei kenties ole yleispätevä, hakusessa? Jälleen? Ilmeisestä vastakkaisesta evidenssistä huolimatta...
Ala, jossa monella on tulevaisuus = ala, joka on väistämättä kaikkien tulevaisuus?Tilanne ja lääkkeet huomioonottaen edustanen työtä ja työpaikkaa/alaa jossa monella muullakin tulevaisuus. Toivottavasti. En ole KELA:lla siis hommissa.
"Evidenssit" siis persvakoon....
No älä sitten käytä itseäsi "evidenssinä"."Evidenssit" siis persvakoon....
Eikö tässä pikemmin oltu eri mieltä samoin perustein?Hähhää! Tästä tulee just kaikkein hienoimmat jarnat kun porukat on samaa mieltä, mutta eri perusteella.
:doubtful: :doubtful: :doubtful: :wall: . No, hyvä jarna silläkin menetelmällä saadaan aikaan kyllä.Eikö tässä pikemmin oltu eri mieltä samoin perustein?
Hähhää! Tästä tulee just kaikkein hienoimmat jarnat kun porukat on samaa mieltä, mutta eri perusteella.
Ei mun mielestä tässä ole mitään mieltä eikä ole koskaan ollutkaan...Eikö tässä pikemmin oltu eri mieltä samoin perustein?
Jätkähän on ainakin 70 vee, kun pikkuvelikin on jo eläköitynyt! :idea:Minun äitini on tehnyt aikoinaan pitkän saksan, keskipitkän ruotsin ja lyhyen englannin. Kun pikkuveli muutti kotoa hän alkoi opiskella italiaa. Eläköityään myös venäjää. Kovasti on tykännyt, että tämä on tuonut sisältöä elämään ja energiaa.
Olen KKWCS-sarjan toiseksi nopein yli 70-vuotias Jussin jälkeen.Jätkähän on ainakin 70 vee, kun pikkuvelikin on jo eläköitynyt! :idea: