Ei se väärin ole. :thumbup:Äkkiä editoin kuolat valkosiks, mutta sä piruvie kerkesit
Ei se väärin ole. :thumbup:Äkkiä editoin kuolat valkosiks, mutta sä piruvie kerkesit
Tämä on sellainen taustakuva, josta itsekin diggailen.
Toi on ihan perus Windows 7 taustakuva, mutta tykkään. Ennen tota kuvaa mulla oli pitkään tämä, joka on myöskin joku windows xp-taustakuvaTämä on sellainen taustakuva, josta itsekin diggailen.
Mulla tahtoo olla myös tällaisia kokonaisuudeltaan ehyitä ja selkeälinjaisia* luonto- tai arkkitehtuurikuvia itselläkin.
Näyttävä ja rauhallinen kuva.
*) rajoitettu määrä erilaisia elementtejä kuvassa, samoin värien määrä rajattu. Visuaalista näyttävyyttä, tasapainoa ja rauhoittavuutta.
(Voitte kuvitella tohon mustaan pilveen sellasen tyylikkään yksinkertaisen nimikirjainlogon niin siinä mun työpöydän taustakuva)
Se on NUrtsin fraktaalijoukkoMeinasin sanoa, että ilmiselvä Orionin Hevosenpää-sumu, mutta en sanokaan, koska en ole varma.
Söpööööö nyt tuli söpöydestä 1000+ mulla on kuvana:
Punainen ruksi on aina muotia!Taustakuvana tällä hetkellä:
Työpöydässä itessään ei sitten olekkaan mitään näkemisen arvoista, sälää täynnä vaan.
No onhan se nyt sellainen ajaton vaihtoehto.:ahem:Punainen ruksi on aina muotia!
Jotain sinnepäin varmaankin.Tätä kait meinasi linkittää. Kasetti leviämässä vai mitä tuo kuvastaa?
ForbiddenTätä kait meinasi linkittää. Kasetti leviämässä vai mitä tuo kuvastaa?
Kysymysmerkki osoitteen perään niin toimii.Forbidden
You don't have permission to access /wp-content/uploads/2012/01/i2a92.jpg on this server.
Hiinä ja hiinä, että kannattiko. Vastaan, että ei :nope:Kysymysmerkki osoitteen perään niin toimii.