Paljonko pitää tulla tilille rahaa, että olet onnellinen?

Milloin raha lakkaa rajoittamasta onnellisuutta?

• Äänestäjiä yhteensä
    31

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kiertävä edustaja ilman kiertämistä. Edustaisit vaan kotona ja nostaisit palkkaa.
Tai olisi sellainen tuote, että alue olisi niin pieni, ettei tulisi paljon reissaamista.

Mulla on tuollainen alua köyhää Suomea ja 4 hoitaa sitten loppua, missä ihmisillä on rahaa vähän enämpi.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
On meinaan ihan kunnioitettavasti lääniä plätkästy JA:n kontolle. Tohonhan vois pyytää Ruotsin ja Norjan kanssa kun kielikin taipuu.

Örfil

Guest
Tarkkaan kun katsoo niin JA:lla on toimialueena paloja Karjalaa Venäjänkin puolelta :eek!:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ai sellaisia tonttuja, jotka on samanlaisia kuin siinä jullikalenterin extrakuvassa?

Ittehän haluasin maksimäärän ja nimenomaan euroina. Silleen, että voisi maksaa velat ja jäädä eläkkeelle. Toki jonkinlaisia sivubisneksiä varmaan ajankuluksi kehittelisin.
no kyllä mulla pikselitonttuja on jo nyt tarpeeksi :thumbfh:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Rahaa on silloin riittävästi, kun sen puute ei ole jatkuvasti päällimmäisenä mielessä. Mitä onneen tulee, niin lainaan Frank Pappaa: "Kosketelkaa toisianne!" Varsinkaan lapsille ja naisille hellyydenosoituksia ei voi antaa koskaan liikaa.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Rahaa on silloin riittävästi, kun sen puute ei ole jatkuvasti päällimmäisenä mielessä. Mitä onneen tulee, niin lainaan Frank Pappaa: "Kosketelkaa toisianne!" Varsinkaan lapsille ja naisille hellyydenosoituksia ei voi antaa koskaan liikaa.
Itse pärjäsin lapsuuteni ihan hyvin ilman mitään pappien hipelöintejäkin.