Olga
.
Minkälaisella viiveellä uuden maksun maksaneet forumistit siirretään VIP 2012 -ryhmään?
Milloin maksamattomilta poistetaan VIP -oikeudet?
Milloin maksamattomilta poistetaan VIP -oikeudet?
Satunaisella, sillä Mosse kehui maksaneensa ittensä ja Kurskin mun jälkeen, kumpainenkin heistä on jo VIP 2012 -ryhmässä, minä puolestani en. Ok, mä maksoin PayPalilla, mutta sehän vielä nopeempi kuin tavallinen pankkisiirto :doubtful:Minkälaisella viiveellä uuden maksun maksaneet forumistit siirretään VIP 2012 -ryhmään?
Eikö Itävallan euroilla ole katetta? :doubtful:Satunaisella, sillä Mosse kehui maksaneensa ittensä ja Kurskin mun jälkeen, kumpainenkin heistä on jo VIP 2012 -ryhmässä, minä puolestani en. Ok, mä maksoin PayPalilla, mutta sehän vielä nopeempi kuin tavallinen pankkisiirto :doubtful:
AAA meni, notta... :frown:Eikö Itävallan euroilla ole katetta? :doubtful:
Maksoin juuri.Tarkoitus olisi tänään tai huomenna maksaa eli vapaamatkustajana olen riehunut.
Huvittavaa, että näin monta kommenttia piti kirjoittaa ennenkuin edes huomasin (ja senkin vain Mossen vuoksi), että noi attachmentit roikkuu jollaintapaa mun profiilissa ja että niiden määrä on rajoitettu.Antti. Miten saan poistettua Attachmentit, kun toikki on lukittuna? Mulla ei ole nyt mahdollisuutta linkittää kuvaa eikä myöskään Attachmenttina laittaa. Vaiva alkanut huoltoajon yhteydessä sekä nyt sitten Vippi-päivityksen??? myötä.
Kovin Antti semmosta lupaili. En tiedä sitten josko olikin monimutkaisempi tahi vaativampi homma, kun alunperin kuvitteli.Oliko muuten tästä tulossa jotain mailispämmiä?
Mie maksoin tänään. Jos ilmestyn Vip2012 -ryhmään ennen suo, niin sitten saat huolestua ja polttaa nahkahoususi!En millään haluais hoppuilla (vaan kun olen luonteeltani kärsimätön), mutta tuntuu tuo VIP 2012 ryhmä kasvavan, itteäni en sieltä kuitenkaan edelleenkään löydä. Eli Antti, jos PayPalia tarjoat maksutavaksi, niin olis tietty kiva, jos myös tsekkaisit niitä PayPal-tilille tulleita maksuja (sitäpaitti niistähän saat muutenkin ilmoituksen mailitse), etkä pitäis hulluja tällätavoin päiväkausia epätietoisuuden vallassa
Sain deletoitua 12 megaa, mutta jöi vielä sen verran että on 'exceeded'.Huvittavaa, että näin monta kommenttia piti kirjoittaa ennenkuin edes huomasin (ja senkin vain Mossen vuoksi), että noi attachmentit roikkuu jollaintapaa mun profiilissa ja että niiden määrä on rajoitettu.
Varmuuden vuoksi deleotin kaikki, paitsi ihan viimeisimmät ja muutamat, jotka ovat ilmeisesti lukituissa toikeissa.
Saanko riisua ne ensin? :frown:...ja polttaa nahkahoususi!
Miks?Saanko riisua ne ensin? :frown:
Kiitos. Tiukemmalla aikataululla rahaa tulisi nopeammin.Uudet vipit päivitetty, niitä päivitetään bätcheissä eli menee 1-4 päivää maksusta (huom. myös tilisiirtoviive).
n. 30-40 tarvittais vielä... palvelimen vaihto tapahtuu lähipäivinä.
Vanhat VIPit vanhenee tässä kevään aikana..
Kiitos, saanpa taas yöt nukutuksi ja kynsienpureskelukin varmaan ajan myötä vähenee!Uudet vipit päivitetty, niitä päivitetään bätcheissä eli menee 1-4 päivää maksusta (huom. myös tilisiirtoviive).
n. 30-40 tarvittais vielä... palvelimen vaihto tapahtuu lähipäivinä.
Vanhat VIPit vanhenee tässä kevään aikana..