En ole saanut spämmimeiliä.Lähetän vielä spämmimeilit.
Olisko tuo nyt sitten kovin suuri synti vaikka yrittäiskin väkisin jatkaa? Rahaahan tämä ei hälle näköjään tuota, joten kai tuo on enämpi sitten sitä, ettei viitsi antaa kuollakaan, kun käyttäjiäkin vielä riittää. Jos näin on, niin mun mielestä tuo on ihan hatunnoston arvoinen teko enkä näe siinä mitään kritisoitavaakaan.Itse en maksa ennenkuin saan vastauksen Antille lähettämääni sähköpostiviestiin ja varmistuksen siitä, että hän todella on tosissaan eikä vain väkisin ylläpidä tätä foorumia.
Ei ole tainut saada vielä kukaan muukaan.En ole saanut spämmimeiliä.
Internetissä on lähetetty niin paljon spämmimeiliä, jotta nyt se on vaan kertakaikkiaan loppu.En ole saanut spämmimeiliä.
moon saanut kymmeniä tänäänkin. En tosin yhtään foorumilta!En ole saanut spämmimeiliä.
Samaa mieltä kyllä itsekin, ihan kiva että pitää tätä hengissä kuitenkin ja reagoi ongelmiin.Olisko tuo nyt sitten kovin suuri synti vaikka yrittäiskin väkisin jatkaa? Rahaahan tämä ei hälle näköjään tuota, joten kai tuo on enämpi sitten sitä, ettei viitsi antaa kuollakaan, kun käyttäjiäkin vielä riittää. Jos näin on, niin mun mielestä tuo on ihan hatunnoston arvoinen teko enkä näe siinä mitään kritisoitavaakaan.
:doubtful: Tuollahan se on tuolla yläpalkissa.Tuleeko "New posts" -linkki joskus vielä takaisin?
Ai? Johtuukohan admin-oikeuksista vai vipeistä vai mistä?:doubtful: Tuollahan se on tuolla yläpalkissa.
Admin oikeuksista se ei ainakaan johdu, kun minulla ei niitä ole.Ai? Johtuukohan admin-oikeuksista vai vipeistä vai mistä?
Minulta tuo linkki katosi viikko sitten tai jotain. Sen jälkeen lähinnä kiroillut itsekseni ja heilutellut nyrkkiä taskussa.
Ok, kiitos tiedosta, tai vähintäänkin hyvästä arvauksesta. Näillä mennään.Mutta veikkaan että johtuu VIP-oikeuksista, jos kerran viikko sitten katosi.
New Postshan on vain eräänlainen haku, samoin kuin esim. Find more posts from this user. Ja Anttihan ilmoitti, että söörtsi meni vippien taakse.Ok, kiitos tiedosta, tai vähintäänkin hyvästä arvauksesta. Näillä mennään.
Jos söörtsi on vain vippien takana, niin voisko mahdollisesti harkita, josko tuon tämänhetkisen 30 sekunnin odotusajan (jota ei aiemmin edes ollut) hakujen välillä voisi poistaa? Eihän tuo nyt maailmaa kaada, mutta joskus harvoin kun jotain ettii, mutta ei ole aivan varma hakusanasta, niin on vähän rasittava tuo puolen minuutin venailu ennenkuin voi ottaa uusiksi. Eli jos helpolla kävis eikä tuosta koidu muuta stressiä, niin kiva olis. Kiitos!New Postshan on vain eräänlainen haku, samoin kuin esim. Find more posts from this user. Ja Anttihan ilmoitti, että söörtsi meni vippien taakse.
Komppaukset tälle. Jos sitä kerta maksaa searchista niin odotusajan voisi poistaa tai edes vähentää 1-5 sekuntiin. Sen harvan kerran kun hakee niin aina siinä menee jotain väärin ja saa odottaa...Jos söörtsi on vain vippien takana, niin voisko mahdollisesti harkita, josko tuon tämänhetkisen 30 sekunnin odotusajan (jota ei aiemmin edes ollut) hakujen välillä voisi poistaa? Eihän tuo nyt maailmaa kaada, mutta joskus harvoin kun jotain ettii, mutta ei ole aivan varma hakusanasta, niin on vähän rasittava tuo puolen minuutin venailu ennenkuin voi ottaa uusiksi. Eli jos helpolla kävis eikä tuosta koidu muuta stressiä, niin kiva olis. Kiitos!
En itte viiti tässä kohtaa enää lähteä vittuilemaan, kun selkeästi Antti on aktivoitunut ja paiskinut hommia.Itse en maksa ennenkuin saan vastauksen Antille lähettämääni sähköpostiviestiin ja varmistuksen siitä, että hän todella on tosissaan eikä vain väkisin ylläpidä tätä foorumia.