Palvelimen vaihto ja tekniset ongelmat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ilmeisesti tuo ketju toimii nyt?

Tosiaan tänään oli palvelin jumissa ja markoj siitä minulle tekstarin laittoi, niin korjasin kuntoon samantien. Vikana jälleen levyn täyttyminen.

Mitä tulee foorumin uudistamiseen, niin se on vielä hieman työn alla. Kesäloma meni hujahtaen ja nyt tietty työt painaa päälle, mutta asia kyllä etenee. Pahoittelen viivettä.

Sen verran kerkesin tuossa kuitenkin asiaa testaamaan / viemään eteenpäin, eli olen tuon uuden version asentanut ja testannut sinne tietojen siirron jne. Niiden kanssa ei ongelmia pitäisi tulla siis. Jäljellä on ulkoasun muokkaus jne, mutta toiminnallisuuden osalta homma siis on testattu ja toimii (ainakin testipalvelimella).
Onko tuon etusivun suhteen ollut mitään puhetta/ajatusta/haavetta?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Pitkästä aikaa sain DB-errorin kun yritin tuolta karting-puolelta laittaa report bad postia, tuost yhdestä amerikan kaverista. Ilmeisesti se meni perille, koska ei suostunu lähettämään errorin jälkeen enää uudestaan.

T: Kalervo
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
yui.yahooapis.com jää latailemaan itseään ja jumittaa selaimen. Adblockilla toki tollaset voi kiertää mutta...
 

copter

Well-known member
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
203
Voisin noita hieman katsella voisiko jotain vähän nopeuttaa noiden mainosten tms osalta. Pahoittelen että olen hieman ollut tässä epäaktiivinen. Töissä hirveä kiire painaa päälle näin lomien jälkeen ja olen ollut reissussa paljon projektien parissa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Voisin noita hieman katsella voisiko jotain vähän nopeuttaa noiden mainosten tms osalta. Pahoittelen että olen hieman ollut tässä epäaktiivinen. Töissä hirveä kiire painaa päälle näin lomien jälkeen ja olen ollut reissussa paljon projektien parissa.
Saitko tekstiviestin? Samasta asiastahan marmatin, mutta hyvä alku, jotta ongelma ainakin tiedossa:thumbup:
 

copter

Well-known member
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
203
Sain tekstiviestin. Olin valitettavasti silloin vain paikassa että en päässyt vastaamaan. Lähdetään tästä eteenpäin taas työntämään asioita kuntoon.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
yui.yahooapis.com jää latailemaan itseään ja jumittaa selaimen. Adblockilla toki tollaset voi kiertää mutta...
Tuon yahooapis.comissa olevan javascriptin (?) voi ladata myös F1-Forumin palvelimelta, siihen löytyy asetus.. vois nopeuttaa hieman.
 

SergioCresto

Well-known member
Liittynyt
28.2.2012
Viestit
467

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eipä tuo ole enää haitannut jotta sikäli aivan sama mitä tapahtuu.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Hei,

Valvontamme on havainnut, että palvelimeltanne S82456 golf-218.srv.hosting.fi, golf-218.srv.hosting.fi[188.117.57.218] on lähetetty suuri määrä sähköpostia viimeisen päivän aikana SMTP-palvelimemme läpi. Onko tämä tarkoituksen mukaista vai onko syytä epäillä palvelimenne saastuneen? Palaattehan asiaan mahdollisimman pian. Mikäli ette ilmoita meille syytä postitukselle tai toimenpiteistä mitä olette ottaneet tämän estämiseksi jatkossa. Voimme olla pakotettuja estämään sähköpostiliikenteen palvelimeltanne.
Olen väliaikaisesti siirtynyt uusien tunnusten ennakkomoderointiin, jotta spämmitunnusten teko saadaan loppumaan. Samalla selvitetään teknisiä ratkaisuja asian korjaamiseen.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Sähköpostit saattoivat olla normaaleja kisaviikonloppuun liittyviäkin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Olen väliaikaisesti siirtynyt uusien tunnusten ennakkomoderointiin, jotta spämmitunnusten teko saadaan loppumaan. Samalla selvitetään teknisiä ratkaisuja asian korjaamiseen.
:thumbup::thumbup::thumbup:

Hurraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T nim: "Oliko niitä spämmibottiketjuja nyt yheksän eiliseltä roskiksessa"
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
:thumbup::thumbup::thumbup:

Hurraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T nim: "Oliko niitä spämmibottiketjuja nyt yheksän eiliseltä roskiksessa"
Luin yhden kirjaimen vähemmän: "...nyt yheksän eiliseltä rosiksessa".

Mitä muuten päivällä oli, kun kyykkäs hetkeksi aikaa serveri tavoittamattomiin, kun kirjoitin tarinaa f1-eepos-toikkiin?
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Onko muilla Forum hidastellu viime aikoina, kuten just nyt? Muut sivustot tuntus toimivan sutjakkaasti ja mainokset olen blokannut...

Currently Active Users: 87 (25 members and 62 guests)
 

copter

Well-known member
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
203
Mulla ainakin tuntuisi toimivan ihan normaalia vauhtia.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Taispa asia liittyä selaimeen. Firefoxin uudelleenkäynnistys lopetti hidastelun.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mitä tulee foorumin uudistamiseen, niin se on vielä hieman työn alla. Kesäloma meni hujahtaen ja nyt tietty työt painaa päälle, mutta asia kyllä etenee. Pahoittelen viivettä.

Sen verran kerkesin tuossa kuitenkin asiaa testaamaan / viemään eteenpäin, eli olen tuon uuden version asentanut ja testannut sinne tietojen siirron jne. Niiden kanssa ei ongelmia pitäisi tulla siis. Jäljellä on ulkoasun muokkaus jne, mutta toiminnallisuuden osalta homma siis on testattu ja toimii (ainakin testipalvelimella).
Mikäs tilanne päivityksen kanssa? Ei mulla mitään erityistä tarvetta ole painostaa, teen sen silkkaa ilkeyttäni.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Kuis toi logon uusiminen, kun siitä näyttää olleen keväällä puhetta...?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös