Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Hyvin toimii. :thumbup: Viimeinkin.
Kiitoksia edelleen. Hyvin on tänään toiminu. Kerran piti "resetoida" luetut ja sen jälkee on toiminu oikein. Itse en ole näihin foorumioftiin perehtynyt, mut löytyykö niille asetuksia/lisäosia, joilla voit hallita vaikkapa gp-viikonloppujen asetuksia? Pistää niille päiville palvelimelle kevyemmät asetukset automaattisesti. Rauhallisempina aikoina sit mukavampi, ku kaikki ominaisuudet toimii oikein
Koska se on oikeasti parempi näin päin.Miks noi luetut toikit häviää pois sivulta kokonaan, kun hakee "New Posts" listan uudestaan. Ennen ne jäi nätisti aika järjestykseen ja ne mitä oli luettu, oli merkattu luetuksi. Nyt siis poistuvat kokonaan. Ärsyttävää.
Miten?Koska se on oikeasti parempi näin päin.
Et varmaan kasvata, kun menee kännykässä tekstit niin vitun pieneksi nytkin. Varsinkin Rennqvisti kunnostautuu tuolla saralla. Eikä sitä enää saa edes ignoreattua.Nevahööd tommosesta
Attachment-kuvien kokoa voisi kasvattaa, kun näyttöjen resoluutiot ovat nousseet. Vai käyttääkö ihmiset iPadeja?
Nevahööd tommosesta
Attachment-kuvien kokoa voisi kasvattaa, kun näyttöjen resoluutiot ovat nousseet. Vai käyttääkö ihmiset iPadeja?
Komppaan. Nykyisellä toimintatavalla se on paljon epäkäytännöllisempi kuin ennen.Toi New posts toiminto toimii nyt kyllä ihan päin keniaa. Jotain päivien vanhoja nollatoikkeja roikuu siinä, ja kaikki asiatoikit poistuu heti kun on lukenut :frown:
Pitäisiköhän tämä pollata? Minulta kyllä-ääni nykyiselle.Komppaan. Nykyisellä toimintatavalla se on paljon epäkäytännöllisempi kuin ennen.
Tuolla yläpalkissa Calendarin ja Searchin välissä.Mikä on New Posts -toiminto?
Aha. Aina oppii uutta.Tuolla yläpalkissa Calendarin ja Searchin välissä.
Näyttää siis viimeeksi päivittyneet ketjut. Ennen näkyi myös ne ketjut, jotka oli jo itse lukenut, nyt vain ne, joita ei ole lukenut (eli siellä säilyy vain kaikki ne, jotka eivät siis alunperinkään kiinnostaneet).
Varmaankin siksi, että sitä nyt meni ylläpito muuttamaan. Voisi toki olla Kommentteja-ketjussakin, mutta tämä ketju on suorempaan tarkoitettu myös Antin luettavaksi, kommenttiketju enempi moderaattoreille.Miksi tälläisen huippuhienon "en voi ymmärtää miten olen tullut toimeen ennen, ilman, tätä mahtavaa keksintöä" -välineen ominaisuuksista keskustellaan täällä?
Tämän ketjun perusteella ainakin. Ihan näppärä ominaisuus sikäli, ettei tarvitse erikseen klikkailla auki eri alueita nähdäkseen mitä uutta on tullut.Käyttääkö tuollaista joku?
Tämä on huonompi siksi, ettei se näytä mitkä ketjut ovat viimeksi päivittyneet, vaan vain ne ketjut, joita et ole vielä lukenut. Itse kyllä koin edellisen tavan paremmaksi.Parastahan tässä on se, että nyt New Posts toimii niinkuin sen pitäisikin: näyttää uusia viestejä sisältävät toikit.
Ja tämä on ihan väärin.