Palvelimen vaihto ja tekniset ongelmat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Varmuuskopiointi, taitaa kestää 6:00 - 6:20 joka aamu. Voin aikaistaa sitä parilla tunnilla jos väki on noin aamuvirkkua :D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Näin forumin etusivulta ja Ylliksen toikkilistauksessa että Antilta oli tullut viesti tähän toikkiin mutta kuitenkin itse toikissa Mossen viesti näkyi viimeisenä. Nyt tätä kirjoittaessa näen nuo Antin molemmat viestit tuossa alapuolella. Tällaista samanlaista viestisekoiluahan oli silloin kun oli kantaongelmia.
Saa nähdä näkyykö Antin viestit sen jälkeen kun lähetän tämän viestin. Edit: no nyt näkyy
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Näin forumin etusivulta ja Ylliksen toikkilistauksessa että Antilta oli tullut viesti tähän toikkiin mutta kuitenkin itse toikissa Mossen viesti näkyi viimeisenä. Nyt tätä kirjoittaessa näen nuo Antin molemmat viestit tuossa alapuolella. Tällaista samanlaista viestisekoiluahan oli silloin kun oli kantaongelmia.
Saa nähdä näkyykö Antin viestit sen jälkeen kun lähetän tämän viestin. Edit: no nyt näkyy
Vaihtuuko sulla sivu 40 viestin välein? Nimittäin jos painoit sitä namiskaa, joka vie viimeisimpään lukemattomaan viestiin, tulivat näkyviin vain markoj:n ja Mossen postaukset. Antin viestit näkyvät ainakin mulla uudella sivulla.

Muita selityksiä en keksi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Toimiiko tämä?
Toimii ihan normaalisti.
Vaihtuuko sulla sivu 40 viestin välein? Nimittäin jos painoit sitä namiskaa, joka vie viimeisimpään lukemattomaan viestiin, tulivat näkyviin vain markoj:n ja Mossen postaukset. Antin viestit näkyvät ainakin mulla uudella sivulla.

Muita selityksiä en keksi.
Forum default eli juurikin 40, kuten kaikilla itseään kunnioittavilla ihmisillä on. Yritin saada ne Antin viestit näkyviin myös tuolla tavalla, mutta myös selaamalla itse toikkia, jolloin viimeisen sivun viimeiset viestit oli nuo markoj:n ja Mossen viestit. Sivuja oli vain 34, kunnes oma viestini sen jumin jotenkin laukaisi. Ehdotan itselleni mitalia.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Oishan se hyvä, jos sen saa johonkin 04:ään. Toimisi samalla viikonloppuisinkin automaattimoderaattorina.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
No eikö ton näe milloin on vähiten liikennettä ja laittaa sen mukaan?
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Se on nyt joka yö klo 4:00 ja kestää n. vartin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nyt toimii normaalisti. Liekö aika-ajojen tuoma kävijäpiikki vähän kyykyttänyt ...?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös