kouvotsvoni
Banjottu
Kävijäennätys mennyt rikki, eikä kyykkäystä havaittavissa:thumbup:
Hyvin kyykkii.Kävijäennätys mennyt rikki, eikä kyykkäystä havaittavissa:thumbup:
Hetkinen. Tarjoaako forum sivustonsa myös SSL-suojattuna?F1-Forumin palvelimen OpenSSL-versio on 0.9.8k, joka ei ole haavoittuvainen Heartbleed-bugille.
Antille vaan privaa tai sähköpostia niin hoitunee. Modeoikeuksilla ei onnistu.Vaihdon Aziz:in sähköpostiosoitteen vääräksi, ja nyt en pääse edes lukemaan forumia tuolla nimimerkillä kun pitäisi klikata vahvistussähköpostin linkkiä, joka meni osoitteeseen jota todennäköisesti ei ole olemassa tai jos on niin minulla ei ole siihen salasanaa.
Enpä tullut tällaista skenaariota ajatelleeksi. Saiskohan tuon sähköpostin vaihdettua takaisin miten? En pääse Azizilla edes asetuksiin vaihtamaan sitä takaisin.
Vieläpä mahd. pian.Antille vaan privaa tai sähköpostia niin hoitunee.
ok okAntille vaan privaa tai sähköpostia niin hoitunee. Modeoikeuksilla ei onnistu.
Epic fail!Vaihdon Aziz:in sähköpostiosoitteen vääräksi, ja nyt en pääse edes lukemaan forumia tuolla nimimerkillä kun pitäisi klikata vahvistussähköpostin linkkiä, joka meni osoitteeseen jota todennäköisesti ei ole olemassa tai jos on niin minulla ei ole siihen salasanaa.
Enpä tullut tällaista skenaariota ajatelleeksi. Saiskohan tuon sähköpostin vaihdettua takaisin miten? En pääse Azizilla edes asetuksiin vaihtamaan sitä takaisin.
Mulla näkyy niin, että tuossa etusivulla näkyy uusimpana viestinä, mutta sitten itse alueella ei näy ollenkaan viestiä kuitenkin se sitten löytyy ketjusta. :doubtful:Forum tahmaa taas tutulla tavalla.
Viestin lähetyksessä tuli 500 Internal Server Error ja viesti ei näy toikissa mutta aluelistauksen perässä muka näkyy viimeisimpänä viestinä.
Mahtaako tämäkään tulla perille...
No nyt mullakin näkyy noin.Mulla näkyy niin, että tuossa etusivulla näkyy uusimpana viestinä, mutta sitten itse alueella ei näy ollenkaan viestiä kuitenkin se sitten löytyy ketjusta. :doubtful: