Sinnekkö ne mainosmiljuunat sitten..?Renngeistillä on salkku! Onko se nahkaa?
Tosi hitaalla käy tosiaan. Lisäksi siellä on taas upotettuna video asiakeskustelun puolelle (kuten myös Vapaassa, missä lienee sallittua) ja ne hidastaa entisestään latuuta.Koko viikon (tai enemmänkin) tökkinyt koko Forumi; lataa hitaasti.
Ja äsken kun loin aivan mahtavan kommentin Vapaaseen niin erroria pukkas. Ja kommentti taivaan tuuliin. Söi miestä. Se oli kuiteskin se paras kommentti ikinä. Oikeesti.
No sitten alkaa helvetinmoinen iggettäminen, kun sillä kuuluisalla Lumialla juumii ihan huolella nimittäin noi videot tms.Modepuolella tuosta ollut juttua, niin nyt mietitty, että asiaankuuluvat upotukset ja giffitkin olisivat sallittuja, mutta täysin asiaankuulumattomista tulee runtua. Tästä pitänyt tehdä virallisempaa tiedonantoa, mutta kaikilla kiir
Tämä oli odotettava kommenttiNo sitten alkaa helvetinmoinen iggettäminen, kun sillä kuuluisalla Lumialla juumii ihan huolella nimittäin noi videot tms.
Kyllä mulla jumii esim. Vapaan puolen Enbedded Youtube-musiikkivideo -ketju. Avaa kyllä toikin, mutta sisältöä lataa tosi kauan.Tämä oli odotettava kommenttiItselläkin Lumia, enkä ole osannut mitään Tapatalkeja asennella, mutta silti en ole havainnut jumittamista forumilla.
Komp. Mun kone on täys traktori mutta ei tää mistään upotetuista videoista kyllä jumittele. Ihmettelen.Ei videot mitään hidasta. Teillä on koneissa vikaa.
Just tätä ihmeellistä jumilataamista tapahtunut mullakin, pöytäkoneella ja kiinteällä yhteydellä, eli ei pitäis olla kyse mistään mobiiliperversiudesta tms.Ei sen puoleen, koneellakin äsken, kun painon Osallistu keskusteluun-nappia, niin kesti 11 sekuntia, että lataantui kirjoitusruutu. Kun avasin uuden välisivun forumille, niin avaaminen kesti 14 sekuntia.
Saattaa tuo TDC:n liittymä olla vähän 'oho, mikä toi oli?' eli ei oikein kerkiä mukaan.Etkös sä ole valitellut ennen, että missä asut Mosse, niin on huonot mobiilikaistat? Mobiilinettisi tuntuisi kertomasi perusteella olevan hidas.
Mulla toi alaselkä, pakarat ja varsinkin takareidet ihan jumissa.:thumbfh:Ei mitään jumia täälläkään.