Palvelimen vaihto ja tekniset ongelmat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Niitä tullaan keräämään keneltä, miten ja minkä suuruisena?
Ja lisäisin vielä kysymyksen että miten jatkossa VIP eroaa vipittömästä, eli pysyykö VIP:n ero samana kuin nytkin vai tuleeko siihen muutoksia myös?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Eli vip-maksujen keräys alkaa pian, jotta vbulletin 4 saadaan hankittua ja asennettua ennen kauden alkua.
Mitäs etuja tämä vbulletin 4 tuo verrattuna nykyiseen TAI verrattuna ilmaisiin foorumisoftiin?

Jotenkin välttämätöntäkö se on jotta uudella nuharumpupalvelimella toimii foorumi?

Lisätietoja ois kiva saada..
 
Viimeksi muokattu:

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Sori jos pidätte mua hölömönä kun kysyn, mut onko siitä tehty päätöstä, et näkeekö vaan VIPit vapaan keskustelun vai ei? Ja jos on niin milloin se astuu voimaan?
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Sori jos pidätte mua hölömönä kun kysyn, mut onko siitä tehty päätöstä, et näkeekö vaan VIPit vapaan keskustelun vai ei? Ja jos on niin milloin se astuu voimaan?
Homma jatkuu normaalina eli kaikki näkee vapaan ja pystyy siellä keskustelemaan. Toisin sanoen mikään ei muutu.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Oikeesti. Mitä vittua?

Sä hoidat jo ylläpitoasioista tiedottamisenkin?
Luulin että näin oli Antin toimesta ilmoitettu. Tietysti voin olla väärässäkin. Kai täällä muutkin saa kysymyksiin vastata. Aattelin että parempi että vastaan Iso8:lle ihan asiallisesti ennen kuin joku mode tulee paikalle vittuilemaan.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Käsitykseni mukaan uudemmat vb-versiot toimivat aiempia tehokkaammin (koneresurssit, nopeus jne.)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Luulin että näin oli Antin toimesta ilmoitettu. Tietysti voin olla väärässäkin. Kai täällä muutkin saa kysymyksiin vastata. Aattelin että parempi että vastaan Iso8:lle ihan asiallisesti ennen kuin joku mode tulee paikalle vittuilemaan.
Mä taas veikkaisin, että kun kukaan ei tiedä niin parempi odotella Antilta vastausta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olen valmis maksamaan palvelusta, mutta mä oletan ja odotan että siitä on konkreettista hyötyä eikä tule oloa että maksan joidenkin vapaamatkustajien foruminkäytöstä.

Eli vippinä vain esim. Vapaaseen keskusteluun.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olen valmis maksamaan palvelusta, enkä oleta tai odota että siitä on konkreettista hyötyä ja voin maksaa myös joidenkin vapaamatkustajien foruminkäytöstä.

Toimiva palvelin ois tietty ihan kiva ylläri.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Käsitykseni mukaan uudemmat vb-versiot toimivat aiempia tehokkaammin (koneresurssit, nopeus jne.)
Ok. Paljonko se maksaa ja paljonko vip-maksu on?

Nyt kun puhutaan vipeistä, niin se on mielestäni myytävä tuote, joten olisi hyvä saada vastaus myös kysymykseen: mitä sillä vip-maksulla saa?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Olen valmis maksamaan palvelusta, enkä oleta tai odota että siitä on konkreettista hyötyä ja voin maksaa myös joidenkin vapaamatkustajien foruminkäytöstä.

Toimiva palvelin ois tietty ihan kiva ylläri.
sama. Sillä tarkennuksella, että haluan tietää mitä etuja sillä vip-maksulla saa vai saako mitään (vai kenties samat edut kuin tähänkin mennessä).
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ihan sama tuleeko etuja vaikko sanktioita. Aion kuitenkin maksun suorittaa, jos hintansa puolesta on ns. järkevissä rajoissa, mitä se kyllä on aikaisemminkin ollut.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ihan sama tuleeko etuja vaikko sanktioita. Aion kuitenkin maksun suorittaa, jos hintansa puolesta on ns. järkevissä rajoissa, mitä se kyllä on aikaisemminkin ollut.
Luultavasti mullekin, mutta haluan silti tietää mitä se sisältää. Ihan niinkuin oikeassa maailmassa pitääkin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös