Perjantaina tuli käytyä kuontaloani siistityttämässä.
Raidat ja leikkaus ,1 h 15-20 min, 30 euroa.
Jotain arvostusta omaa luovuutta ja työtänsä kohtaan vois olla..:thumbfh:
Perjantaina tuli käytyä kuontaloani siistityttämässä.
Tukko värjättyjä hiuksia?Ei helvetti. mitä tosta jää kampaajalle käteen...
Jotain arvostusta omaa luovuutta ja työtänsä kohtaan vois olla..:thumbfh:
Totta. Täällä maalla ei voi mennä parturiin. Sanot mitä sanot niin puolen tunnin päästä on "kiva kesätukka, jolla pääsis intissäkin iltavapaalle".Ei se oman työn arvostus paljon auta jos naapuri myy itseään halvemmalla.
Asiakkaita ei lappaa ovesta jos hinta on liian kova.
Varsinkaan jossain maalla-maalla.
Joku ydinstadi on toki eri juttu.
Sieltä löytyy riittävästi laadusta maksavia asiakkaita.
Eihän sun haisevaan moppiin muunmaalaiset koskis ees rahallakaan. Tukka vaan peukolonkierään ja puutarhasaksilla poikki. Sit vartti käsienpesua.Ma kayn turkkilaisella parturilla. 10 puntaa laaki. Halpaa hubaa.
Luonnossa :ahem:Mulla (tai siis mulle) maksaa tukan pesu, leikkuu, ja vöönäys geelin kera 18 euroo.
Antaako muuten kukaan tippiä tukanteurastajalle?:doubtful:
Mulla (tai siis mulle) maksaa tukan pesu, leikkuu, ja vöönäys geelin kera 18 euroo.
Antaako muuten kukaan tippiä tukanteurastajalle?:doubtful:
Onks toi kampaajan tippaaminen siellä sit yleistä? Yleisempää kuin Suomessa? Ei oo täällä nimittäin tullu vielä mieleenkään. Viimeks oli pesu + leikkaus 50e, niin minusta siinä oli kyllä jo ihan tarpeeks ilman tippiäParas tippini 20€ yhdeltä naiselta. Joka kerta kun hän tulee on tippi yli kympin. :thumbup:
Osa tipittää osa ei. Parisen kymppiä niitä kertyy viikossa.
Mut siis juuri toihan mua surettaa maalla-maalla. Kampaajat tekee huonoja leikkauksia huonolla palkalla. Kouluttaisivat itseään ja nostaisivat hintoja. Ihan varmaan hyvä kampaaja, jolla on hyvä fiilis tehdä sitä hommaa, mut ottais siitä kympin lisää sais enempi asiakkaita kun joku kaavoihin kangistunut työhönsä kyllästunyt 15€ leikkaus kampaaja.
On se täälä yleistä. Suomessa en tiedä kun en oo sielä päivääkään tehny näitä hommia..Jos menisin nyt sielä kampaajalle niin varmasti tippaisin. Yks eurokin tekee jo iloiseksi.Onks toi kampaajan tippaaminen siellä sit yleistä? Yleisempää kuin Suomessa? Ei oo täällä nimittäin tullu vielä mieleenkään. Viimeks oli pesu + leikkaus 50e, niin minusta siinä oli kyllä jo ihan tarpeeks ilman tippiäTosin meninkin tietoisesti vähän laadukkaampaan paikkaan Helsingin keskustaan ja "pitkätukka-spesialistille". Silloin harvoin kuin käyn, niin en halua lähiön tädeille, jotka ottais sen 20e, mutta jälki olis samanlaista kuin pikkusiskon saksimana.
Kyllä kortillakin voi maksaa tippiäToisaalta lähes aina tulee maksettua kortilla niin ei se niin helposti onnistuisikaan.![]()
Ei tuo tipin maksaminen kortilla mikään ongelma pitäisi olla, tänään viimeksi näpyttelin ruokaravintolassa loppusumman päälle öpaut 5% korttiautomaattiin.Toisaalta lähes aina tulee maksettua kortilla niin ei se niin helposti onnistuisikaan.![]()
Hahmolla geiloord on tavallaan sama homma :thumbup:Offtopikkina mainittakoon yllämainitusta ravintolatapahtumasta seikka etten pystynyt oikein päättämään oliko seuruettamme palvellut tarjoilija mies vai nainen. Päädyin lopuksi pitämään häntä naisena mutta epäilys jäi kalvamaan mieltä.![]()
Itsehän kävin heinäkuun puolenvälin kulmilla leikkuulla raidoittamatta. Homma kesti n. 20 min. ja lasku oli 19 €. Eiköhän siinä ole katteet kohillaan ?Perjantaina tuli käytyä kuontaloani siistityttämässä.